اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا انتخابات نهم- 316

مردم برنده واقعی انتخابات هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه نوشهر با اشاره به مشارکت بالای مردم در ساعات اولیه انتخابات برنده واقعی آن را مردم عنوان کرد.

مردم برنده واقعی انتخابات هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از نوشهر، حجت الاسلام محمود مشایخ امروز در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نوشهر بیان داشت: امروز بار دیگر عظمت مردم با حضور در صحنه دیگر بر همه بدخواهان ثابت شد.

وی ابراز داشت: این حضور تیری در قلب و چشم دشمن است و مقدمه‌ای برای برچیدن تومار نظام استکباری خواهد شد.

مشایخ ادامه داد: با حضور حداکثری مردم از ابتدای صبح تاکنون پیروز واقعی ملت بزرگ ایران خواهد بود.

این مسئول با تقدیر از تمام نامزدهای انتخاباتی بازار رقابت را که در شهرستان‌های نوشهر و چالوس گرم کردند از برگزارکنندگان انتخابات اعم از هیئت های اجرایی، بازرسی و نظارت تقدیر کرد.

امام جمعه نوشهر با اشاره به اینکه از 3 هزار و 444 نفر رقیب انتخاباتی تنها 290 نفر از کشور وارد مجلس می‌شوند، بیان داشت: پس از اعلام نتایج انتخابات نامزدها و هواداران آنها باید اخلاق پیروزی را رعایت کنند ضمن حفظ حرمت یکدیگر به رای حداکثری مردم احترام بگذارند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به 14 اسفند سالروز تاسیس کمیته امداد و یادآوری هفته اکرام و نیکوکاری از انفاق به عنوان یکی از سفارش‌های دین مبین اسلام یاد کرد و بر لزوم مشارکت مردم تاکید کرد.

مشایخ همچنین به آغاز هفته منابع طبیعی اشاره داشت و تصریح کرد: حفظ منابع طبیعی برعهده همه آحاد جامعه است و باید به فرهنگی عمومی تبدیل شود.

خطیب جمعه نوشهر به اهانت و سوزاندن قرآن توسط نیروهای امریکایی در افغانستان اشاره داشت و گفت: موارد متعدد گذشته همچون کاریکاتور پیامبر، اهانت به قرآن، ساخت فیلم علیه قرآن با نام فتنه و به کار بردن نام اسلام همراه با تروریست به این جهت است که اساساً امریکا با اسلام مشکل دارد و ستیزی از دیرهنگام با آن دارد.

وی ترس و واهمه دشمن از ایران اسلامی را نیز به همین دلیل عنوان کرد و خاطرنشان کرد: امروز ایران اسلامی ام‌القرای جهان اسلام است و بار دیگر مردم ایران اسلامی با حضور در صحنه انتخابات نشان خواهند داد که با حمایت از ولایت فقیه در عرصه‌های مختلف پیروز میدان خواهند بود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول