اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از گلستان تا بهارستان - 243

ورزشکاران گلستانی در پای صندوق‎ رأی حاضر شدند

خبرگزاری فارس: ورزشکاران و افتخارآفرینان عرصه ورزش در آسیا و جهان در پای صندوق‎های اخذ رأی حاضر شدند.

ورزشکاران گلستانی در پای صندوق‎ رأی حاضر شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان ورزشکاران گلستانی و نایب قهرمانان گلستانی که ظهر امروز از مسابقات آسیایی تایلند وارد استان گلستان شدند، در بدو ورود خود در پای صندوق‎های اخذ رأی حاضر شدند تا بار دیگر مدالی پرافتخار و رنگین در حماسه‎ای حضور به گردن خود بیاویزند و نشان دهند که آنها غیورمردان ایران زمین هستند.

محمدعلی نودهی و امیر فرزانه حصاری دو جودوکار گلستانی که در مسابقات آسیایی تایلند مقام نایب قهرمانی کسب کردند با استقبال مسئولان ورزش و جوانان استان وارد گلستان شدند و بلافاصله برای انجام رسالتی عظیم‎تر در پای صندوق‌های اخذ رأی حاضر شدند تا صلابت مردم ایران را به جهان نشان دهند.

تالار فخرالدین اسعد گرگانی امروز از حضور چشمگیر مردمانی که عشق را نجوا داشتند به خود می‎بالد چرا که عرصه فرهنگ در کنار سیاست و اجتماع عظمت و شور و شوق مردم گلستان را به نظاره نشسته است و در این میان ورزشکاران نیز خود را به این مکان رساندند تا بگویند که امروز روزی است که هر ایرانی می‎تواند با حضور خود مدال پررنگ طلا را به گردن آویزند می‎خواهند و آنها هم آمده‎اند تا این مدال رنگین را نیز به افتخارات خود اضافه کنند و دل مقام معظم رهبری را در پیروزی حضور شاد کنند.

امروز گلستان ایران نگارستان فرهنگ حال و هوایی دیگری دارد، صف‎های طولانی اخذ رأی و مردمانی که خنده برلب دارند تا برای سرنوشت خود در زیر سایه وحدت و همدلی تصمیم بگیرند.

امروز 12 اسفند است و تا بهار 18 روز فاصله مانده اما گویا بهار در گلستان آغاز شده و هنگامه‎ای نو را برای این مردمان بشارت داده است.

امروز افتخار ایرانیان به انگشت جوهر خورده‎شان هست چرا که این جوهر ثبت می‎کند صلابت و اقتدار جمهوری اسلامی ایران را برای همه جهانیان و همه آنهایی که امروز ناکامی را برای صدمین بار در جان و دل خود حس می‎کنند.

امروز روزی دگر نیست امروز روزی پر از حماسه در ایران است، زن و مرد، رأی اولی‎ها و جوانان، ورزشکاران، هنرمندان، جوانان ایثارگر، پزشک، مهندس، کسبه، راننده و ... همه و همه آمده‎اند تا بگویند اینجا ایران است سرزمین مردمان عشق و حماسه و سرزمین زنان و مردان آزاده که هیچگاه در زیر یوغ ستم ستمگران قرار نخواهند گرفت حتی اگر تمام خوشی‎ها را برای این مردم تحریم کنند اما به عشق اینکه ولایت‌مدار و پایبند به ارزش‌ها هستند در صحنه حاضر خواهند شد و از شرف و آزادی خویش دفاع می‎کنند.

انتهای پیام/آ10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول