اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه شیراز:

امروز، روز همبستگی ملی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شیراز گفت: انتخابات نهمین دوره مجلس روز همستگی ملی ایران اسلامی است.

امروز، روز همبستگی ملی است

 به گزارش خبرگزاری فارس از شیراز، آیت‌الله اسدالله ایمانی بعد از ظهر امروز در حاشیه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: حضور گسترده مردم استان فارس پای صندوق‌های رای نشان از شرکت آحاد جامعه در عرصه‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و مذهبی است.

ایمانی خاطر نشان کرد: امروز برای ملت، روز مبارک و برای دشمنان داخلی و خارجی روز سخت و غیرقابل تحمل و مأیوس کننده‌ای است.

وی با اشاره به اینکه حضور گسترده مردم در انتخابات، تمام تهدیدها و تحریم‌های اقتصادی را کمرنگ کرده است، گفت: شرکت در انتخابات مانند برپایی فریضه نماز و ادای تکلیف شرعی، دینی و ملی است.

استاندار فارس نیز در صحن مطهر شاه‌چراغ (ع) در جمع خبرنگاران تصریح کرد: حضور میلیونی مردم در انتخابات نشان داد که تحریم‌ها و توطئه‌ها هیچ‌گونه تأثیری بر روند توسعه و زیرساخت‌های عمرانی نداشته است.

حسین صادق عابدین تصریح کرد: کاندیداها و طرفداران آنها باید آرامش خود را حفظ کرده و به قواعد و الزامات انتخابات پایبند بوده، و هر کس که رای آورد نزد مردم محترم و کسانی که رای نیاورند جزو افراد امین نظام هستند.

شهردار شیراز نیز ابراز داشت: حضور مردم در دوران دفاع مقدس، عرصه سازندگی و انتخابات نشان از پابیندی آنان به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

علیرضا پاک‌فطرت تصریح کرد: امروز 12 اسفند ماه ناامیدی را برای آمریکا، استکبار و صهیونیست‌ها به ارمغان آورده است.

وی بیان داشت: مسؤلان و مدیران باید با کار مضاعف در تمام عرصه‌های سازندگی به مردم نشان دهند که همدوش با آنان در کار اجرایی و توسعه شرکت فعال و تمام‌جانبه دارند.

رئیس کل دادگستری فارس نیز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شیراز گفت: با توجه به فشاری که از ناحیه استکبار جهانی علیه نظام اسلامی ایران وارد شده، حضور حداکثری مردم پاسخ دندان‌شکنی به یاوه‌گوئی‌های دشمنان داخلی و خارجی است.

ذبیح‌الله خدائیان خاطر نشان کرد: حضور رسانه‌های فعال در این استان در انعکاس روز ملی همبستگی ایرانیان پای صندوق‌های رای چشمگیر بوده است.

انتهای پیام/غ20/گ2000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول