اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/ 334

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی رأی خود را به صندوق انداخت

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در خراسان‌جنوبی که از ساعات اولیه مراسم انتخابات کنار مردم حاضر شده بود رأی خود را صندوق انداخت.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی رأی خود را به صندوق انداخت

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند حجت‌الاسلام والمسلمین علی رضایی‌بیرجندی لحظاتی پیش در شعبه 48 بیرجند واقع در حسینیه گازاری‌ها، نماینده اصلح خود را انتخاب کرد.

وی در حاشیه این مراسم در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند با اشاره به حضور پرشور رأی‌ اولی‌ها از ساعات اولیه مراسم انتخابات اظهار داشت: رأی اولی‌ها باید قدر خود و نظام را بدانند.

امام جمعه بیرجند افزود: اینکه ما شاهد هستیم در زمان انتخابات نامزدها با مردم ارتباط برقرار کرده و قدردان آنها هستند ثمره خون شهیدان است.

رضایی‌بیرجندی تصریح کرد: مردم این شرایط را قدر دانسته و با حضور در پای صندوق‌های رأی چشم دشمنان انقلاب را کور می‌کنند.

وی ابراز داشت: این پاسخ مثبت به فرهنگ اسلام و تشیع است همان‌گونه که شاهد هستیم مردم در پای صندوق‌های رأی حضور داشته و با رأی دادن به نامزد مورد نظر خود نماینده را مشخص می‌کنند.

نماینده ولی فقیه در خراسان‌جنوبی بیان کرد: هر رأی مردم تیری به قلب دشمن است.

رضایی‌بیرجندی در پاسخ به سؤالی در مورد علت حساس بودن انتخابات این دوره گفت: همان‌ طور که رهبر انقلاب فرمودند دشمن هر کاری که می‌توانست برای شکست نظام انجام داد و راه به جایی نبرد و تنها راهی که در پیش دارد از صحنه خارج کردن مردم است.

وی خطاب به رأی اولی‌ها ابراز داشت: مردم بندگان خوب و مخلص خدا هستند و انقلاب، امام، رهبر و اسلام را دوست دارند و به همین دلیل در پای صندوق‌های رأی حضور می‌یابند.

امام جمعه بیرجند بیان کرد: اطمینان دارم که مردم در سراسر کشور نیز به عنوان پاسداری از هدیه انقلاب اسلامی حضور حداکثری در پای صندوق‌ها رأی خواهند داشت.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول