اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت رشت:

مردم ایران با صلابت پای صندوق‌های رٱی حضور یافتند

خبرگزاری فارس: امام جمعه موقت رشت گفت: مردم ایران با صلابت و باشکوه تمام‌تر پای صندوق‌های رٱی حضور یافتند و به دشمنان نظام و فتنه‌گران که آرزوی هرج و مرج این انتخابات را داشتند و آن را به گور بردند، تسلیت می‌گوییم.

مردم ایران با صلابت پای صندوق‌های رٱی حضور یافتند

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام والمسلمین اسماعیل پوررضا امروز در نماز جمعه این شهر مهم‌ترین پیام نماز جمعه را تقوا دانست و اظهار داشت: شناخت و انجام واجبات و دستورات الهی و ترک گناهان، تقوا است.

وی، با بیان اینکه در عرفان اهل بیت توجه به مهدویت به صورت ویژه است، افزود: عرفان حقیقی می‌تواند ما را به طرف مهدویت هدایت کند و عرفان مسیری است که انسان را به خداوند می‌رساند و هر قدر از این مسیر دور باشیم عمر بیهوده صرف می‌شود.

امام جمعه موقت رشت با اشاره به حساسیت انتخابات 12 اسفند ابراز داشت: جبهه استکبار تمام ترفندهای خود را علیه ملت ایران به‌کار گرفته و دشمن چاره‌ای ندارد مگر اینکه به ملت ایران احترام بگذارد.

وی، انتخابات را موجب پیشرفت بیشتر مردم ایران دانست و تصریح کرد: دشمن می‌خواهد نظام را ضعیف نشان دهد اما مردم ایران با غیرت و صلابت در صحنه انتخابات حضور پیدا کردند.

خطیب موقت رشت، رقابت انتخاباتی را خوب توصیف کرد و اذعان داشت: کسانی که رٱی آوردند باید اهل تواضع باشند و رهبر معظم انقلاب فرمودند کسانی که سر کار بیایند با آنها همکاری می‌کنیم.

وی، با اشاره به اینکه هدف دشمن از بین بردن نشاط و شادابی در جامعه است، افزود: دشمن تلاش می‌کند بین مردم همدلی نباشد.

پوررضا با بیان اینکه امروز شاهد بیداری اسلامی در منطقه هستیم، خاطرنشان کرد: حضور مردم در کشورهای اسلامی تاثیرگذار است. به دشمنان ایران اسلامی و فتنه‌گرانی که آرزو داشتند این انتخابات با هرج و مرج همراه باشد تسلیت می‌گوییم که این آرزو را به گور بردند.

امام جمعه موقت رشت یادآور شد: ملت ایران پس از 33 سال الگوی کشورهای اسلامی هستند و امروز تمام مردم در امنیت کامل پای صندوق‌های رٱی آمدند.

وی، در ادامه به 15 اسفند روز منابع طبیعی اشاره کرد و ابراز داشت: منابع طبیعی باید به عنوان مواهب الهی مورد توجه قرار گیرد و ارزش‌های استان‌های شمالی به منابع طبیعی است.

پوررضا با اشاره به جایگاه دانشگاه آزاد متذکر شد: رئیس دانشگاه آزاد اسلامی در کشور مشخص شده و تصمیم شورای عالی فرهنگی به‌جا بوده است.این دانشگاه در کشور دارای جایگاه ویژه‌ای است و یک میلیون و 800 هزار نفر در آن درس می‌خوانند.

ا‌نتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول