اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه میاندوآب:

مردم امروز سیلی محکمی به استکبار زدند

خبرگزاری فارس: امام جمعه میاندوآب گفت: مردم امروز با حضور خود در انتخابات سیلی محکمی به استکبار زدند.

مردم امروز سیلی محکمی به استکبار زدند

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، حجت‌الاسلام محمدجواد قهرمانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه میاندوآب اظهار داشت: مردم امروز با حضور خود در پای صندوق‌های رای سیلی محکمی به دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زدند.

وی با بیان اینکه ملت ایران با بصیرت و آگاه هستند افزود: امروز روز انتخابات نهم مجلس و تعیین سرنوشت ملت و زمان پاسخ نه دادن به دشمن است.

قهرمانی با اشاره به اهداف دشمنان و توطئه‌های آن‌ها گفت: مردم با بصیرت و هوشیاری خود توطئه‌های دشمنان را شناسایی می‌کنند از این رو برای مقابله با ‌آن‌ها با حضور خود توطئه‌های استکبار و صهیونیسم را خنثی می‌کنند.

وی ادامه داد: مردم پس از پیروزی انقلاب اسلامی در صحنه‌های مختلف با حضورشان پایبندی و حمایت خود از نظام اسلامی و آرمان‌های امام خمینی (ره) را اعلام و اثبات کرده‌اند و امروز مردم با حضور در پای صندوق‌های رای از چند ساعت قبل از آغاز رای‌گیری شور و عشق به ایران اسلامی را به جهانیان نشان دادند.

وی با بیان اینکه استکبار از این میزان حضور مردم غافلگیر شده است اضافه کرد: دشمنان بار دیگر دریافتند که ملت دست از آرمان‌ها و ارزش‌های انقلاب اسلامی بر نمی‌دارند و پشتیبان ولایت فقیه هستند.

قهرمانی تحریم‌ها و تهدیدهای دشمنان را نشان از استیصال و درماندگی آن‌ها خواند و تصریح کرد: دشمنان این تحریم‌ها را نه از سر قدرت بلکه از سر درماندگی و ضعف اعمال می‌کنند چرا که ملت ایران با آگاهی و موقعیت‌شناسی خود تاکنون نقشه‌های آن‌ها را نقش بر آب کرده است.

امام جمعه میاندوآب خاطرنشان کرد: مردم بار دیگر حماسه دیگری در تاریخ ایران اسلامی آفریدند و این حماسه‌آفرینی‌ها در تاریخ ماندگار خواهد ماند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول