اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری:

میزان مشارکت در چهارمحال و بختیاری از 70 درصد فراتر می‌رود

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: حضور مردم استان در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی از از حد انتظار بالاتر است.

میزان مشارکت در چهارمحال و بختیاری از 70 درصد فراتر می‌رود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، یزدان جلالی پیش ازظهر امروز در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: مردم استان چهارمحال و بختیاری در هشت دوره گذشته انتخابات مجلس شورای اسلامی بیش از 70 درصد مشارکت داشتند که بسیاری قابل تقدیر است.

وی افزود: به‌ طور قطع و یقین حضور مردم استان در این انتخابات از ادوار گذشته بیشتر خواهد بود، به طوری‌که در حال حاضر بر اساس اخبار دریافتی در شعب اخذ رأی با تراکم جمعیت مواجه شده‌ایم که میزان تراکم بسیار بالاتر از حد انتظار است.

جلالی مشارکت حداکثری مردم را اصلی‌ترین موضوع در این انتخابات برشمرد و گفت: در هر کشور مشارکت مردم در مسائل مختلف بیانگر میزان مقبولیت نظام، میزان رضایت‌مندی مردم، حساسیت مردم نسبت به سرنوشت خود و تأیید بخش مشروعیت نظام است.

رئیس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری با تأکید بر اینکه مشارکت حداکثری مردم پشتوانه نظام است، گفت: هرچه میزان حضور مردم در این انتخابات گسترده‌تر باشد قدرت نظام در عرصه بین‌الملل افزایش یافته و بی‌اثر بودن توطئه‌های دشمنان بیش از پیش اثبات خواهد شد.

وی با بیان اینکه این انتخابات از جایگاه بسیار با اهمیتی برخوردار است، گفت: مجلس در رأس امور است، بر همین اساس جامعه برای رشد و ترقی نیازمند برخورداری از یک مجلس قوی و مقتدر است تا بتواند در عرصه بین‌الملل از جایگاه مطلوبی برخوردار باشد.

جلالی با تأکید بر اینکه یک مجلس مقتدر تضمین کننده منافع کشور است، ادامه داد: تصمیمات و مصوبات مجلس در داخل و خارج از کشور تأثیرات بسیاری می‌گذارد که بر این اساس با اتخاذ تصمیمات درست و سنجیده می‌تواند منشأ خیر برای مردم در داخل و موجب اقتدار کشور در محیط بین‌المللی شود.

وی حضور هوشمندانه مردم در عرصه انتخابات را پیش شرط تشکیل مجلس مقتدر برشمرد و گفت: حضور حداکثری مردم در عرصه انتخابات در شرایط کنونی کشور که دشمن تلاش بسیاری برای برهم زدن امنیت داخلی آن و به چالش کشیدن روابط خارجی کشور را در دستور کار قرار داده است.

انتهای پیام/ح20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول