اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود بارش شدید برف

مشکلی برای جمع‌آوری آرای مردم وجود ندارد

خبرگزاری فارس: بخشدار کوهسار شهرستان سلماس گفت: با توجه به وضعیت آب و هوای بخش کوهسار و بارش شدید برف اما تاکنون هیچ مشکلی برای تردد به مناطق روستایی و جمع‌آوری آرای کردم مشاهده نشده است.

مشکلی برای جمع‌آوری آرای مردم وجود ندارد

حیدر اسمعیل‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سلماس اظهار داشت: حضور مردم منطقه کوهسار در شعب اخذ رأی کم‌نظیر است و خوشبختانه آرای مردم به راحتی اخذ می‌شوند.

وی افزود: 29 شعبه اخذی رای در بخش کوهسار آماده دریافت آرای مردم این بخش است و تاکنون هیچ‌گونه تخلف یا مشکلی در زمینه اخذ رای مشاهده نشده است.

این مسئول اضافه کرد: باوجود اینکه بارش شدید برف را در این بخش شاهدیم اما مردم همچنان در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و به یقین برگ دیگری بر افتخارات نظام اسلامی می‌افزایند.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی درصدد اجرایی کردن دسیسه‌ها و توطئه‌های خود هستند بنابراین مردم ما باید با هوشیاری هر چه تمام‌ سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان ایران اسلامی بزنند و پررنگ‌تر از همیشه در صحنه حضور یابند.

بخشدار کوهسار همچنین تلاش مردم مرزدار کوهساری برای مشارکت بیشتر را ستود و گفت: در برخی از شعبه‌ها مردم شریف منطقه کوهسار به صورت خانوادگی در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شدند.

اسمعیل‌زاده اظهار داشت: حضور مردم تجلی همبستگی و اتحاد است و حضور گسترده مردم در اقصی نقاط ایران اسلامی سبب افزایش اقتدار اسلامی است.

وی به اهمیت و جایگاه این انتخابات در تحکیم مبانی انقلاب اسلامی و ارزش‌های جهانی و بین‌المللی آن اشاره کرد و گفت: اگر انتخابات در ایران مظهر واقعی مردم‌سالاری دینی است مولفه‌های آن آگاهی، بصیرت و سلامت برگزاری انتخابات است که در هیچ جای دنیا نظیر آن را نمی‌بینیم.

بخشدار کوهسار اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی یک نظام الهی است که حمایت مردم را دارد و این نظام با پشتوانه مردم در عرصه ملی و فراملی قوی و پایدار است.

وی تصریح کرد: انتخابات سبب اقتدار و انسجام ملی نظام می‌شود و در همه پرسی مجلس شورای اسلامی باید افرادی معتقد، قانونمدار، ولایتمدار و مومن به مجلس راه یابند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول