اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار صومعه‌سرا خبر داد

فعالیت 3500 نفر عوامل اجرایی انتخابات صومعه‌سرا

خبرگزاری فارس: فرماندار صومعه‌سرا از فعالیت بالغ بر 3 هزار و 500 نفر عوامل اجرایی انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این شهرستان خبر داد.

فعالیت 3500 نفر عوامل اجرایی انتخابات صومعه‌سرا

 به گزارش خبرگزاری فارس از صومعه‌سرا کریم شعبانی ظهر امروز در جریان بازدید از روند برپایی انتخابات در شعبات اخذ رأی این شهرستان اظهار داشت: صومعه‌سرا از شهرستان‌های فعال در امر برپایی انتخابات کشور است.

وی با بیان اینکه انتخابات امری مهم و حساس در روند آینده کشور است تصریح کرد: توسعه و پیشرفت کشور مدیون اتحاد، همبستگی و حضور همیشگی مردم در صحنه‌هاست.

فرماندار صومعه‌سرا درباره حضور مردم این شهرستان در ساعات اولیه برپایی انتخابات اذعان داشت: حضور مردم در ساعات اولیه از برپایی انتخابات نسبت به دوره‌های گذشته بسیار پرشور و باشکوه‌تر بوده است.

وی با اشاره به تعداد شعبات اخذ رأی در صومعه‌سرا، خاطر نشان کرد: بالغ بر 197 شعبه اخذ رأی در سه بخش مرکزی، تولمات و گوراب‌زرمیخ صومعه‌سرا در حال اخذ آرای مردم این شهرستان هستند.

شعبانی تعداد عوامل اجرایی در انتخابات صومعه‌سرا را بالغ بر 3 هزار و 500 نفر اعلام کرد و افزود: این عوامل شامل هیئت اجرایی، هیئت نظارت، بازرسان، نماینده فرماندار یا بخشدار و نیروهای امنیتی است.

رئیس ستاد انتخابات صومعه‌سرا با اشاره به افراد واجد شرایط رأی دادن در این شهرستان یادآور شد: در صومعه‌سرا 84 هزار نفر واجد شرایط رأی دادن هستند.

وی از مردم صومعه‌سرا خواست نسبت به دادن سریع‌تر رأی خود در شعبات اخذ رأی مراجعه کنند.

صومعه‌سرا دارای 6 کاندیدای انتخابات نهمین دوره مجلس است.

انتهای پیام/خ۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول