اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

عضو هیئت رئیسه مجلس:

طرفداران کاندیداها ظرفیت شکست و پیروزی را در خود تقویت کنند

خبرگزاری فارس: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: کاندیدا‌ها و طرفداران آنان باید فارغ از نتایج انتخابات، اخلاق و ظرفیت پیروزی و یا شکست در انتخابات را در خود تقویت کنند.

طرفداران کاندیداها ظرفیت شکست و پیروزی را در خود تقویت کنند

محمد آشوری ظهر امروز در حاشیه حضور در مسجد فاطمیه بندرعباس که با هدف رای‌دادن در این شعبه انتخابی حضور یافته بود در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بندرعباس اظهار داشت: استقبال مردم از انتخابات در خور توجه بوده است.

وی با اشاره به حضور خود در این شعبه افزود: این مسجد به دلیل اینکه پایگاهی انقلابی و از زمان‌های دور در انتخابات و سایر وقایع انقلاب نقشی کلیدی در شهر بندرعباس داشته را برای انداختن رای خود به صندوق انتخاب کرده‌ام.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین با اشاره به وظایف کاندیداها پیرامون انتخابات بیان داشت: همانگونه که مردم در قبال انتخابات وظایفی دارند کاندیدا نیز باید توجه داشته باشند که رعایت اخلاق انتخاباتی را داشته باشند.

آشوری در همین راستا عنوان کرد:‌ نباید فراموش کرد که حفظ آرامش جامعه و اخلاق اسلامی از اصول مهم است و به همین دلیل از کاندیدا و طرفداران آنها انتظار می‌رود چه در صورت پیروزی و یا شکست اخلاق لازم را رعایت کنند.

وی با بیان اینکه مسائل تبلیغی انتخاباتی معمولا با بداخلاقی‌هایی روبه‌روست، اذعان داشت:‌ اما آنچه که مسلم است اجرای خوب روند برگزاری انتخابات توسط مسئولان برگزار کننده و مجریان است که باید گفت این امر جای هر گونه نگرانی را برداشته است.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول