اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

اختصاصی فارس/ از گلستان تا بهارستان – 227

حسینی: تایید صلاحیت یک کاندیدا حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا تکذیب شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی انتخابات استانداری گلستان تایید صلاحیت یک کاندیدا از حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا را تکذیب کرد.

حسینی: تایید صلاحیت یک کاندیدا حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا تکذیب شد

سیدقاسم حسینی امروز در گفت‎وگو با خبرنگار فارس در گرگان اظهار داشت: هیچ کاندیدایی از حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا در دو روز گذشته تایید نشده و پخش پیامک یکی از کاندیدای رد صلاحیت شده نادرست است.

شب گذشته یکی از کاندیدای رد صلاحیت از حوزه انتخابیه گرگان و آق‎قلا با ارسال پیامک به هواداران اعلام کرده بود که در دقیقه 90 تایید صلاحیت شده و از آنان خواسته به هواداران خود اطلاع دهند.

گفتنی است این کاندیدای رد صلاحیت شده حتی کد رأی‌گیری خود را نیز اعلام کرده است.

در پیامک ارسالی این کاندیدا آمده است: به حول قوه الهی و دعای خیر شما به صحنه انتخابات برگشتم با توجه به اینکه فرصت تبلیغات ایجاد نشده و زمان کم باقیمانده لطفا اطلاع‌رسانی کنید. ....کاندیدای گرگان و آق‎قلا کد 15.

استان گلستان دارای شش حوزه انتخابیه اصلی و 21 حوزه فرعی است که در نهایت هفت نماینده از استان به مجلس شورای اسلامی راه خواهند یافت.

برای جمع‎آوری آرای مردم استان یک‌هزار و 190 شعب اخذ رأی در سطح گلستان پیش‎بینی شده که شامل 288 شعبه سیار و 902 شعب ثابت است.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول