اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کرمان:

آرای مردم یأس دشمنان را بیشتر می‌کند

خبرگزاری فارس: فرماندار کرمان گفت: آرای مردم، یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب را بیشتر می‌کند و تیری بر قلب آنها است که برای نابودی نظام و انقلاب اسلامی قسم خورده‌اند.

آرای مردم یأس دشمنان را بیشتر می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، بهنام سعیدی پیش از ظهر امروز در حاشیه شرکت در انتخابات مجلس شورای اسلامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رأگیری در حوزه‌های انتخابیه کرمان و راور رأس ساعت هشت صبح آغاز و حضور مردم با شکوه، گسترده و دشمن‌شکن است.

وی بیان داشت: هر برگ رأی موجب شادی دل حضرت مهدی (عج)، امام راحل، شهدا و رهبر معظم انقلاب و سرافرازی ملت بزرگ ایران اسلامی است.

سعیدی عنوان کرد: آرای مردم، یأس و ناامیدی دشمنان انقلاب را بیشتر می‌کند و تیری بر قلب آنهاست که برای نابودی نظام و انقلاب اسلامی قسم خورده‌اند.

وی افزود: مشارکت مردم مانند ادوار گذشته طی 33 سال گذشته است، این ملت همواره ثابت کردند که بصیر، ولایت‌مدار، باصلابت و مایه سرافرازی نظام و انقلاب هستند.

سعیدی خاطرنشان کرد: ملت ایران حضور گسترده خود را در همه صحنه‌های انقلاب ثابت کردند که یکی از آنها 9 دی 88 بود و امروز نیز حضور میلیونی و قطعا باشکوه‌تر از دوره‌های قبل دارند.

فرماندار کرمان گفت: روح شهدا همواره یاری‌گر این نظام بوده است.

وی اذعان داشت: همه انتخابات‌ها مهم است، اما مجلس شورای اسلامی به دلیل اینکه همه قوانین مملکتی را به تصویب می‌رساند و نخستین انتخابات بعد از بیداری‌های اسلامی است و چشم آزادیخواهان دنیا به آن دوخته شده، از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

سعیدی افزود: شرکت مردم و حضور حداکثری نقطه امید را در بیداری‌های اسلامی تقویت می‌کند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول