اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بانه:

بانه‌ای‌ها با قاطعیت و حضور بی‌نظیر رای می‌دهند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بانه با اشاره به مشارکت حداکثری مردم در شهرستان بانه گفت: مردم این شهرستان با قاطعیت و حضور بی‌نظیر خود در پای صندوق‌های اخذی رای حضور یافته‌اند و رای خود را به صندوق می‌اندازند.

بانه‌ای‌ها با قاطعیت و حضور بی‌نظیر رای می‌دهند

مسعود منصوری امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهارداشت: در همان ساعات نخستین صبح امروز تاکنون جمع کثیری از شهروندان بانه‌ای در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شده‌اند.

وی با اشاره به اینکه 91 شعبه اخذی رای در شهر بانه آماده دریافت آرای مردم این شهرستان است، افزود: تاکنون از 10 شعبه بازرسی انجام شده و هیچ‌گونه تخلف یا مشکلی در زمینه اخذ رای مشاهده نشده است.

وی خاطرنشان کرد: امروز دشمنان ایران اسلامی درصدد اجرایی کردن دسیسه‌ها و توطئه‌های خود هستند بنابراین مردم ما باید با هوشیاری هر چه تمام‌تر سیلی محکمی بر دهان یاوه‌گویان و دشمنان ایران اسلامی بزنند و پررنگتر از همیشه در صحنه حضور یابند.

فرماندار شهرستان بانه همچنین تلاش مردم مرزدار بانه‌ای برای مشارکت بیشتر را ستود و گفت: در برخی از شعبه‌ها بانه‌ای‌ها به صورت خانوادگی در پای صندوق‌های اخذ رای حاضر شدند.

منصوری حضور مردم را تجلی همبستگی و اتحاد بیان کرد و گفت: باوجود اینکه بارش شدید برف را در این شهرستان شاهدیم اما مردم همچنان در پای صندوق‌های رای حاضر می‌شوند و قطعا برگ دیگری بر افتخارات نظام اسلامی می‌افزایند.

وی ادامه داد: با توجه به وضعیت آب و هوای شهرستان بانه و بارش شدید برف اما تاکنون هیچ مشکلی برای تردد به مناطق روستایی و جمع‌آوری اخذ رای مشاهده نشده و خوشبختانه آرای مردم به راحتی اخذ می‌شوند.

وی در پایان سخنان خود حضور گسترده مردم در اقصی نقاط ایران اسلامی را موجب افزایش اقتدار اسلامی بیان کرد و افزود: این مهم زمینه یاس و ناامیدی دشمنان را فراهم می‌کند.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول