اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس هیئت بازرسی حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران:

استقبال مردم در مکان‌های رای‌گیری پرشور است

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت بازرسی حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران گفت: خوشبختانه در ساعت‌های آغازین رای‌گیری استقبال مردم سنندج در پای صندوق‌های اخذ رای پرشور است.

استقبال مردم در مکان‌های رای‌گیری پرشور است

قباد میمنت‌آبادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار داشت: در بازرسی از شعبات اخذ رای در سطح شهرستان سنندج با حضور گسترده و پرشور مردم مواجه شدیم که این امر نشان‌دهنده درک و فهم بالای مردم این منطقه را دارد.

وی افزود: در بازرسی از چندین شعبه اخذ رای در محلات حاشیه شهر و شهرک بهاران هیئت‌های اجرایی انتخابات مشغول اخذ آرای مردم بودند و تا ساعت 10 صبح و پس از دو ساعت از اعلام زمان رای‌گیری حدود 200 تعرفه در هر کدام از این شعبات مصرف شده بود.

رئیس هیئت بازرسی حوزه انتخابیه سنندج، دیواندره و کامیاران در ادامه بیان داشت: در بازرسی از شعبات اخذ رای در محله حاجی‌آباد و شهرک بهاران سنندج تراکم جمعیت بسیار خوب بود و مردم با استقبال پرشورتری نسبت به گذشته به پای صندوق‌های اخذ رای آمده بودند.

میمنت‌آبادی در ادامه بیشترین طیف‌های سنی در پای صندوق‌های اخذ رای در شعبات حاجی‌آباد را افراد مسن و سالخورده حتی با توجه به بارش برف و باران اعلام کرد و افزود: در صندوق‌های اخذ رای بهاران نیز بیشتر جوانان حضور پیدا کرده بودند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در پایان با بیان اینکه انتخابات به عنوان یکی از معیارهای اصلی مردمی بودن هر نظامی از جایگاه ویژه‌ای در معادلات داخلی و بین‌المللی برخوردار است، تصریح کرد: مشارکت گسترده و حداکثری مردم در انتخابات زمینه‌ساز توسعه و پیشرفت کشور و منطقه خواهد بود.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول