اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

مسئولان امین تک تک آرای مردم هستند / حضور را به تاخیر نیندازید

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان تاکید کرد: امروز هم‏زمان با برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به مردم اطمینان می‏دهیم که مجریان انتخاباتی امین تک تک آرای آنها هستند.

مسئولان امین تک تک آرای مردم هستند / حضور را به تاخیر نیندازید

به گزارش خبر گزاری فارس از سمنان، عباس رهی پیش از ظهر امروز پس از بازدید از روند برگزاری انتخابات مجلس نهم در سمنان و حضور یافتن در شعبه ثابت شهری در مسجد المهدی سمنان، رای خود را به صندوق انداخت و سپس در گفت‏وگو با خبرنگاران اظهار کرد: انتخابات مجلس از مهم‏ترین رویدادهای سیاسی کشور است و مردم ایران اسلامی امروز این حساسیت را درک کرده‏اند.

وی تاکید کرد: خوشبختانه امروز نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی پس از ماه‏ها تلاش و برنامه‏ریزی در استان سمنان در حال برگزاری است و امیدواریم مردم با آگاهی و شناخت کامل در پای صندوق‏های اخذ رای حاضر شوند.

استاندار سمنان در ادامه به پیش‏بینی‏های انجام شده درباره وضعیت جوی استان سمنان در روز جمعه اشاره کرد.

رهی گفت: اداره کل هواشناسی استان سمنان برای امروز که با انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی مصادف است، هوای ابری همراه با بارش باران به ویژه در ساعات پایانی زمان رای‏گیری یعنی عصر امروز پیش‏بینی کرده است.

وی تصریح کرد: با توجه به این امر لازم است تا مردم همیشه در صحنه و انقلابی استان سمنان هر چه سریع‏تر در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کنند.

انتهای پیام/س20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول