اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با وجود بارش برف و کولاک

تمامی راه‌های مواصلاتی کردستان باز است / آماده باش 750 راهدار

خبرگزاری فارس: مدیرکل راه و ترابری کردستان از باز بودن تمامی راه‌ها و جاده‌های مواصلاتی استان اعم از اصلی؛ فرعی و روستایی با وجود بارش برف و کولاک خبر داد.

تمامی راه‌های مواصلاتی کردستان باز است / آماده باش 750 راهدار

عطاالله قادری در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: بارش برف اکثر محورهای استان را فرا گرفته و در برخی از مناطق بارش با کولاک همراه است.

وی خاطرنشان کرد: همزمان با آغاز بارش پاک‌سازی و برفروبی محورها با جدیت و تلاش عوامل راهداری و اکیپ‌های مستقر در جاده‌های استان انجام می‌شود.

مدیرکل راه و ترابری کردستان اضافه کرد: علی‌رغم بارش برف و کولاک تمامی محورهای استان در حال حاضر باز است و تردد با رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی در جریان است.

وی با بیان اینکه تلاش برای جلوگیری از مسدود شدن راه‌ها از دیروز به صورت شبانه روزی توسط 750 نفر از عوامل راهداری در سراسر استان در حال انجام است، اضافه کرد: تمام سعی و تلاش راهداری باز بودن تمامی راه‌ها در طول امروز برای تسهیل در برگزاری انتخابات است.

قادری اضافه کرد: به منظور زمینه حضور حداکثری و بدون مشکل مردم در انتخابات در سطح استان هر کدام از سازمان‌ها و ادارات وظایف مشخصی دارند که باید امروز به بهترین شکل ممکن آن را عملی کنند.

به گفته مدیرکل راه و ترابری کردستان، باز بودن راه‌ها به منظور رساندن صندوق‌های اخذ رای در زمان مشخص و برگرداندن آنها و تردد بدون مشکل مردم امری ضروری و مهم‌ترین رسالت راه و ترابری است.

قادری خاطرنشان کرد: در حال حاضر با تلاش راهداران تمامی صندوق‌های اخذ رای در محل‌های مشخص شده استقرار پیدا کرده‌ و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

وی با بیان اینکه در بحث استقرار صندوق‌های اخذ رأی در شهرستان‌های بانه، دیواندره، سقز و مریوان صبح امروز مشکلاتی وجود داشت، گفت: با همت عوامل راهداری این مشکلات برطرف شده است.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر برگشت صندوق‌های اخذ رای مهم‌ترین دغدغه عوامل اجرایی انتخابات در سطح استان است که امیدواریم با تلاش و کوشش مضاعف راهداران شاهد رفع آن باشیم.

وی تصریح کرد:‌ به همین منظور براساس تمهیدات مسئولان استانی از استان‌های ایلام، کرمانشاه و همدان تعدادی ماشین‌آلات مورد نیاز را گرفته‌ایم و در مناطق مختلف مستقر شده‌اند.

مدیرکل راه و ترابری استان خاطرنشان کرد: با سازمان همیاری، جهاد نصر، بنیاد مسکن و سپاه بیت‌المقدس نیز هماهنگی‌های لازم صورت گرفته و از روز دوشنبه هشتم اسفند ماه جاری ماشین‌آلات خود را در اختیار ما قرار داده‌اند.

گفتنی است؛ بارش برف و کولاک از عصر چهارشنبه در سطح استان آغاز شده و همچنان ادامه دارد.

انتهای پیام/غ10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول