اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول صندوق‌های سیار شهرستان اصفهان:

صندوق‌های سیار آراء برای افراد نا‌توان اختصاص دارد

خبرگزاری فارس: مسئول صندوق‌های سیار شهرستان اصفهان گفت: صندوق‌های سیار نیز برای بیماران، افراد حاضر در پادگان‌ها و سایر افراد نا‌توان برای حضور در پای صندوق‌های ثابت رأی اختصاص دارد.

صندوق‌های سیار آراء برای افراد نا‌توان اختصاص دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، محمدحسین موسوی دقایقی پیش در کنار صندوق سیار 454 در میدان امام(ره) اظهار داشت: حضور چشمگیر مردم شهید‌پرور اصفهان در پای صندوق‌های اخذ رأی در نخستین دقایق رأی‌گیری برای انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی قابل مشاهده است.

وی با اشاره به وجود صندوق‌های ثابت و سیار رأی‌گیری در سطح شهرستان اصفهان برای اخذ آرای مردم اضافه کرد: صندوق‌های ثابت در مکانی ثابت هستند و رأی‌ دهندگان با حضور خود در پای این صندوق‌ها رأی خود را در آنها می‌اندازند.

مسئول صندوق‌های سیار شهرستان اصفهان تصریح کرد: صندوق‌های سیار اخذ رأی نیز برای افرادی که قادر به حضور در پای صندوق‌های رأی نیستند در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه صندوق‌های سیار نیز برای بیماران، افراد حاضر در پادگان‌ها و سایر افراد نا‌توان برای حضور در پای صندوق‌های رأی اختصاص دارد، ادامه داد: مسئولان این صندوق‌ها نیز با حضور در مکان‌های این افراد رأی آنها را اخذ می‌کنند.

موسوی با اشاره به اینکه صندوق سیار 454 نیز در میدان امام(ره) مستقر شده است، تأکید کرد: تعدادی از افراد نیز شاید به خاطر حضور در نماز جمعه نتوانند در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند و به این دلیل صندوق سیاری برای این افراد در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه ستاد تلفن‌های ثابت صندوق‌های سیار در هلال‌احمر واقع در خیابان کاشانی است، بیان داشت: شماره‌های ستاد پیش از این توسط رسانه‌ها به مردم اعلام شده است و سایر افرادی که نمی‌توانند در پای صندوق‌های رأی حاضر شوند می‌توانند با شماره همراه 09133149160 از خدمات صندوق‌های سیار استفاده کنند.

انتهای پیام/خ30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول