اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای ناامیدی دشمن صورت گرفت

حضور چشمگیر مرندی‌ها زیر برف و باران در شعب اخذ رای

خبرگزاری فارس: با وجود نامساعد بودن شرایط جوی و بارش برف و باران در حوزه انتخابیه مرند و جلفا، حضور مردم این حوزه انتخابیه در پای صندوق‌های اخذ رای چشمگیر است.

حضور چشمگیر مرندی‌ها زیر برف و باران در شعب اخذ رای

به گزارش خبرگزاری فارس از مرند، با توجه به اینکه نزدیک سه ساعت از آغاز انتخابات مجلس نهم گذشته است، حضور مردم مرند در شعبه‌های اخذ رای این شهرستان چشمگیر است.

از آغازین ساعات برگزاری انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی، شعبه‌های اخذ رای مرند با حضور تعداد زیادی از مردم از شور و حال انتخاباتی خاصی برخوردار است.

بر اساس همین گزارش، ائمه جمعه و فرمانداران شهرستان‌های مرند و جلفا نیز دقایقی پس از آغاز رای‌گیری همگام با مردم این شهرستان‌ در شعبه‌های اخذ رای این حوزه انتخابیه حضور یافته و آرای خود را به صندوق ریختند.

حضور پرشور و حال رای اولی‌ها و قشر جوان از نکات قابل توجه این دوره از انتخابات مجلس در حوزه انتخابیه مرند و جلفاست ضمن اینکه طبق اعلام رئیس ستاد انتخابات مرند، همه تدابیر لازم برای ادامه برگزاری یک انتخابات سالم و باشکوه در حوزه انتخابیه مزبور مهیاست.

بهنام رضوانی در حاشیه حضور خود در یکی از شعبه‌های اخذ رای شهری مرند به خبرنگاران گفت: انتظار می‌رود که با توجه به حضور گسترده مردم در آغازین ساعت اخذ رای، در ساعات بعدی نیز حضور مردم گسترده‌تر باشد.

هم‌اکنون رای‌گیری در حوزه انتخابیه مرند و جلفا در حال برگزاری است و لحظه به لحظه بر حضور پرشور مردم در شعبه‌های اخذ رای این حوزه انتخابیه افزوده می‌شود.

"مرند و جلفا" یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند. 220 شعبه اخذ رای، متشکل از 190 شعبه ثابت و 30 شعبه سیار رای‌گیری از جمعیت 210 هزار نفری حائز شرایط رای دادن در این حوزه انتخابیه را بر عهده دارند.

شمار رای اولی‌های حوزه انتخابیه مرند و جلفا نیز 4 هزار و 580 نفر است.

مرند و جلفا با جمعیتی بالغ بر 300 هزار نفر به ترتیب در فاصله 60 و 120 کیلومتری شمال شرق تبریز، مرکز آذربایجان‌شرقی واقع هستند. 

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول