اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در استان:

امروز با آرای خود دشمن را در خاک خود زمین‌گیر می‌کنیم

خبرگزاری فارس: امام جمعه همدان گفت: دیروز برای یک وجب خاک شهید می‌دادیم و امروز با رای دادن دشمن را در خاک خود زمین‌گیر می‌کنیم.

امروز با آرای خود دشمن را در خاک خود زمین‌گیر می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از همدان آیت‌الله غیاث‌الدین طه‌محمدی صبح امروز با شرکت در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و پس از انداختن برگ رای خود در صندوق اخذ آرا در جمع خبرنگاران اظهار داشت: امروز با تأسی از رهبری زمان‌شناس، امین و قهرمان که نایب بر حق امام است، حماسه‌ای بزرگ می‌آفرینیم.

وی افزود: رهبری فصل الخطاب و حجت بر حق همگان است، و اگر کسی چه در ایران و چه خارج از ایران بگوید حجت بر من تمام نیست، روز قیامت در دادگاه عدل الهی حرفی برای گفتن ندارد و دنیا و آخرت جهنمی خواهد داشت.

نماینده ولی فقیه در استان بیان داشت: مراجع تقلید با اتفاق تأکید کرده‌اند که شرکت در انتخابات تکلیف شرعی و واجب است و باید رای دهیم، این یک تکلیف ملی است، چون خود را ایرانی می‌دانیم و نباید به ایران خیانت کنیم.

وی با بیان این که شرکت در انتخابات تکلیفی انسانی نیز هست، خاطرنشان کرد: هر انسانی یک مسئولیت دارد و آنهایی که اولین مسئولیت انسانی خود را از خویش سلب می‌کنند یعنی انسانیت را از خود می‌گیرند.

محمدی گفت: تکلیف روشن است و من به همه کسانی که تاکنون تصمیم به رای دادن نگرفته‌اند می‌گوینم حتما رای بدهند چرا آن هنگام که پنج استان ما در اشغال بیگانه بود لحظه به لحظه شهید می‌دادیم تا دشمن را از خاک خود بیرون برانیم آن روز در شرایط شعب ابیطالب بودیم و امروز به فرموده رهبری در شرایط بدر و خیبر هستیم و همه با دادن یک رای دشمن را هزار فرسخ از محدوده خود بیرون می‌رانند.

وی یادآور شد: دیروز برای یک وجب خاک شهید می‌دادیم و امروز با رای دادن دشمن را در خاک خود زمین‌گیر می‌کنیم.

محمدی با بیان این که اگر کسی رای ندهد بیچاره است، افزود: امروز برای پاسداشت خون‌های پاک ریخته شده شهدا باید با حضور در انتخابات مشت بر دهان بیگانه زد.

انتهای پیام/خ۲۰/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول