اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/337

گلرو: خراسان‌جنوبی در میزان مشارکت در انتخابات رکوردار می‌شود

خبرگزاری فارس: معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی در ساعات آغازین انتخابات گفت: خراسان‌جنوبی مانند سال‌های گذشته رکوردار حضور حداکثری مردم می‌شود.

گلرو: خراسان‌جنوبی در میزان مشارکت در انتخابات رکوردار می‌شود

محمدرضا گلرو در حاشیه حضور در شعبه شماره 48 اخذ رأی در حسینیه گازاری‌های بیرجند در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در بیرجند، در پاسخ به این سؤال که براساس چه معیارهایی کاندیدای مورد نظر خود را انتخاب کرده‌اید، ولایت‌پذیری را مهم‌ترین شاخصه انتخاب کاندیدای اصلح عنوان کرد.

وی اظهار داشت: داشتن کارآیی برای حضور در نهاد بزرگی مانند مجلس شورای اسلامی، داشتن تجربه کافی برای انجام این کار و التزام عملی به سخنان رهبر معظم انقلاب و اصول نظام نیز از دیگر مشخصه‌هایی است که براساس آن انتخاب اصلح صورت می‌گیرد.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی با اشاره به حضور باشکوه ملت ایران در پای صندوق‌های رأی از ساعات آغازین رأی‌گیری تصریح کرد:‌ باید قدردان این حضور باشکوه باشیم.

*رأی سفید نشانه این است که فرد به بلوغ سیاسی نرسیده است

گلرو در پاسخ به این سؤال که آیا با انداختن رأی سفید به داخل صندوق‌های رأی موافق هستید، اظهار داشت:‌ به هیچ‌ وجه با این مسئله موافق نیستم، چرا که داشتن رأی سفید نشانه این است که فرد به بلوغ سیاسی نرسیده است.

وی ادامه داد: ملت ایران علاوه بر اینکه تکلیف شرعی و ملی برای حضور در پای صندوق‌های رأی دارند وظیفه انتخاب فرد اصلح را نیز برعهده دارند که باید به این وظیفه خود نیز عمل کنند.

معاون پشتیبانی و توسعه منابع انسانی استاندار خراسان‌جنوبی در پاسخ به این سؤال که نظر گروه‌های سیاسی تا چه اندازه بر انتخاب فرد اصلح تأثیرگذار است، تصریح کرد:‌ نظر گروه‌های مختلف سیاسی در اولویت بعدی قرار دارد و به نوعی می‌تواند به انتخاب فرد اصلح از طرف مردم کمک کند.

*حماسه‌ای دیگر از حضور مردم در راه است

گلرو ادامه داد: ما شاهد حضور اقشار مختلف مردم در انتخابات هستیم و قطعاً حماسه‌ای دیگر از حضور مردم در این صحنه باشکوه در راه است.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول