اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

داستانی از فرار کاندیدای مجلس در شب انتخابات

"چک برگشتی" نوروز 91 به روی آنتن می‏رود

خبرگزاری فارس: مجموعه طنز "چک برگشتی" با داستانی از فرار کاندیدای مجلس در شب انتخابات در ردیف برنامه‏های تلویزیونی رسانه ملی در روزهای نوروز سال 91 به روی آنتن می‏رود.

"چک برگشتی" نوروز 91 به روی آنتن می‏رود

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران شاید با خواندن عبارت "فرار کاندیدای مجلس در شب انتخابات" و وقایع دیگر پیرامون فرار یک نامزد انتخاباتی آن هم در شب انتخابات کمی دل نگران شوید که وی منتخب کدام بخش از مردمی است که برای توسعه منطقه و کشورشان بدان دل بسته بودند.

اما باید گفت شورای نگهبان با چنان دقت و وسواسی کاندیداهای انتخاباتی را مورد ارزیابی قرار داده که مردم شاهد چنین مواردی نباشند.

چک برگشتی، عنوان مجموعه‏ تلویزیونی و طنز البته از نوع طنز رئالی است که به کارگردانی سیروس مقدم و با حضور بازیگران هنرمندی همچون امیر جعفری، احمد مهران‏فر و یوسف صیادی در حال تهیه برای ایام نوروز 91 است.

بر اساس این گزارش؛ شخصیت نخست داستان این مجموعه تلویزیونی، کاندیدای نمایندگی مجلس است که در گیر و دار تبلیغات انتخاباتی به دلیل ضمانت فردی با گرو گذاشتن چک شخصی خود، عدم بازپرداخت تسهیلات از سوی شخص ضمانت شونده و پیگیری مطالبات توسط طلب‏کاران به نوعی از محله‏اش فراری می‏شود.

حال این کاندیدای بخت‏ برگشته برای تهیه مبلغ این چک، خلاصی از دست شرخرهای سمج و بازگشت به ادامه پروسه تبلیغات انتخاباتی خود چه دردسرهایی می‏کشد، بماند تا نوروز سال جدید ...

بخش‏هایی از این سریال در قالب سخنرانی‏ها و همایش‏های تبلیغاتی با همکاری مسئولان دانشگاه آزاد دماوند در این واحد دانشگاهی در حال فیلم‏برداری است.

انتهای پیام/ح20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول