اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار چرام:

شور انتخاباتی چرام بی‌سابقه است

خبرگزاری فارس: فرماندار چرام گفت: امروز از نخستین لحظات شروع انتخابات، جمعیتی در چرام رهسپار صندوق‌های رای می‌شوند که بنا به گفته حاضران این حضور در تاریخ انتخابات این شهر بی‌سابقه است.

شور انتخاباتی چرام بی‌سابقه است

شکرالله امامی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در چرام اظهار کرد: مردم این شهرستان با قاطعیت در پای صندوق‌های رای حاضر شده‌اند و با پاسخ به ندای رهبر خود دشمنان را برای همیشه ناامید خواهند کرد.

فرماندار چرام گفت: از نخستین دقایق شروع انتخابات و اولین دقایق صبح امروز جمعیتی در چرام رهسپار صندوق‌های رای می‌شوند که بنا به گفته مطلعان این حضور در تاریخ انتخابات این شهر بی‌سایقه است.

امامی افزود: به یاری پروردگار و همت مردم تمام مسیرهای دشمن در پروژه ایران‌ستیزی با تصمیم و حضور حداکثری مردم در انتخابات مسدود می‌شود.

وی بیان کرد: به فرموده مقام معظم رهبری انتخابات سرمایه‌گذاری عظیم ملت ایران است و مصونیت‌بخش کشور در همه عرصه‌ها خواهد بود.

امامی تصریح کرد: باید کسانی را وارد خانه ملت کنیم که متعهد به خدمت مردم باشند و افکار دگراندیش نداشته و به فکر آبادانی و پیشرفت جامعه باشند.

فرماندار چرام حضور آگاهانه مردم در انتخابات را نویدبخش خنثی کردن توطئه‌ها دانست و بیان داشت: عدم حضور و مسامحه گناهی است که نزد امام و شهیدان بخشیده نمی‌شود.

امامی حضور در انتخابات را از نشانه‌های ولایت‌مداری دانست و خاطرنشان کرد: هر چند فتنه‌گران و دشمنان نظام از همه توان خود برای سرد کردن فضای انتخابات و القای عدم استقبال جریان‌های سیاسی از آن بهره می‌جویند اما حضور کاندیداها با گرایشات سیاسی مختلف نشان از فضای باز سیاسی کشور دارد.

 مقام عالی اجرایی چرام گفت: کاندیداها و هواداران آن‌ها باید از بروز برخی بداخلاقی‌های سیاسی پس از انتخابات خودداری کنند چرا که چنین تحرکاتی در شان ملت ایران نیست.

فرماندار چرام مجلس توانمند را نماد مقاومت ملت در برابر استکبار توصیف کرد و افزود: در فضای تهدید و فشار و هجمه، ملت ایران نمایندگانی می‌خواهند که در این اوضاع و شرایط کشور را در برابر ضربه‌های سنگین تبلیغاتی و روحی و روانی استکبار به سلامت از حوادث و بلایا به سمت آرامش و امنیت واقعی حرکت دهند.

انتهای پیام/صا20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول