اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار کهگیلویه:

حضور مردم کهگیلویه در نخستین ساعات انتخابات غافلگیرکننده بود

خبرگزاری فارس: فرماندار کهگیلویه گفت: مردم این شهرستان ساعاتی قبل از شروع رای‌گیری در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند که این حضور غافلگیرکننده بود.

حضور مردم کهگیلویه در نخستین ساعات انتخابات غافلگیرکننده بود

سید ناصر رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کهگیلویه اظهار کرد: برگزاری فرایند انتخابات یک سری شریط نیاز دارد که با تلاش همه همکاران و دستگاه‌های مرتبط آمادگی کامل را برای برگزاری انتخابات حاصل کردیم.

 

فرماندار کهگیلویه افزود: مردم ما مثل همیشه با توجه به هوشیاری و سطح بالایی از آگاهی سیاسی که دارند همچون گذشته با حضور آگاهانه خود پشتیبان نظام بوده‌اند و در انتخابات مجلس نیز حضور پررنگی خواهند داشت.

 

رضایی خاطرنشان کرد: در ایام انتخابات نحوه تبلیغات کاندیداها و طرفداران آن‌ها رضایت‌بخش بوده و هم کاندیداها توانستند خود را به مردم بشناسانند و هم مردم با شنیدن حرف‌ها و برنامه‌های کاندیداها شناخت نسبت به آن‌ها پیدا کنند.

 

فرماندار کهگیلویه با بیان این‌که نظام جمهوری اسلامی با سایر نظام‌های متداول سیاسی دنیا متفاوت است، تصریح کرد: برد و باخت به مفهومی که در نظام سیاسی غرب وجود دارد در نظام سیاسی ما مطرح نیست و هرچه حضور گسترده‌تر و پررنگ‌تر باشد نظام و مردم برنده اصلی میدان خواهند بود.

 

این مسئول اجرایی شهرستان کهگیلویه اضافه کرد: حضور حداکثری مردم به ثبات بیشتر و افزایش توانایی نظام در عرصه های بین‌المللی و داخلی منجر خواهد شد.

 

رضایی در ادامه خود خطاب به کاندیداها و طرفداران آنها گفت: کاندیداها و هواداران آن‌ها باید مراقب باشند که به بعضی از شائبه‌هایی که دشمنان طراحی کرده‌اند دامن نزنند و وارد بازی از پیش طراحی شده دشمنان نشوند.

 

وی تاکید کرد: همه باید به قانون تمکین کنیم و بر اساس قانون در مسیر انتخابات حرکت کنیم تا استان و شهرستان کهگیلویه در مسیر توسعه قرار گیرد.

 

فرماندار کهگیلویه گفت: مردم این شهرستان ساعاتی قبل از شروع رای‌گیری در پای صندوق‌های رای حضور پیدا کردند که این حضور غافلگیرکننده بود.

 

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول