اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از ساعت 8 صبح امروز

مردم آبادان در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند

خبرگزاری فارس: از ساعت 8 صبح امروز، مردم آبادان با شور انتخاباتی بی‌وصفی در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند.

مردم آبادان در پای صندوق‌های رأی حاضر شدند

فرماندار ویژه آبادان امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار کرد: آبادان از شهرهایی است که همواره در طول تاریخ پرشور و حماسه‌آفرین کشورمان خوش درخشیده است.

وی ادامه داد: امروز نیز همزمان با سایر شهرهای کشورمان مردم این منطقه از ساعت 8 صبح در پای صندوق‌های رأی حضور یافته و با در دست داشتن اصل شناسنامه و کارت ملی، باری دیگر مهر سرنوشتی جدید برای شهرشان رقم می‌زنند.

بهرام ایلخاص‌زاده تصریح کرد: این منطقه با استقرار 142 صندوق اخذ رأی به‌صورت ثابت و سیار شهروندان را به سوی مشارکتی ملی ـ منطقه‌ای فرا داشته است.

وی اضافه کرد: با توجه به تأمین زیرساخت‌های لازم از اقشار مختلف مردم آبادان دعوت می‌شود که امروز با حضور خود تمام توطئه‌ها و دسیسه‌های دشمن را در خصوص ایجاد یأس و ناامیدی در کشور خنثی کنند.

فرماندار ویژه آبادان عنوان کرد: شور و حضور در صحنه در هر شرایطی برای نظام اسلامی بسیار مهم و ضروری است چرا که اساس و شکل‌گیری نظام مبتنی بر حضور مردم در صحنه بوده است.

وی بیان کرد: این حضور باید همواره مورد توجه و دقت قرار گیرد و در صحنه‌های مختلفی به ویژه مناسبت‌های ملی و مذهبی به نمایش گذاشته شود.

انتهای پیام/صا20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول