اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/330

قاسم‌زاده‌نداف: مجلس ولایت‌مدار زمینه‌ساز تحقق جامعه جهانی است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان بیرجند با بیان اینکه داشتن مجلس اسلامی از ملزومات پیاده شدن قوانین اسلام در جامعه است، گفت: مجلس ولایت‌مدار و انقلابی زمینه‌ساز تحقق جامعه جهانی تحت حاکمیت انسان کامل است.

قاسم‌زاده‌نداف: مجلس ولایت‌مدار زمینه‌ساز تحقق جامعه جهانی است

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، محمدعلی قاسم‌زاده‌نداف لحظاتی پیش در بازدید از شعبه اخذ رأی شهرستان بیرجند واقع در حسینیه گازاری‌ها اظهار داشت: ملت ایران همواره با استعانت از کمک‌های الهی و عنایات امام زمان(عج) و با پیروی از منویات نایب بر حق آن حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای بر مشکلات موجود فائق آمده و حماسه‌ساز شده‌اند.

وی با بیان اینکه لازمه اجرای قوانین اسلام و قرآن در یک کشور داشتن مجلسی اسلامی براساس معیارهای اسلامی است، افزود: داشتن مجلسی ولایت‌مدار و انقلابی زمینه تحقق جامعه جهانی تحت حاکمیت انسان کامل است.

فرماندار بیرجند تصریح کرد: چرا که با وجود مجلسی اسلامی که قوانین را براساس معیارهای شرعی تنظیم و وضع می‌کند مردم لیاقت خود را به صورت عملی برای ظهور و درک حضرت حجت اعلان می‌دارند.

قاسم‌زاده‌نداف شرایط امروز کشور را از حساس‌ترین دوران‌های انقلاب دانست و افزود: با بصیرتی که ملت ایران از خود در صحنه‌های مختلف نشان داده‌اند نقشه‌ها و توطئه‌های دشمنان نظام اسلامی خنثی خواهد شد.

فرماندار بیرجند گفت: ملت بزرگ ایران با مشارکت گسترده در انتخابات مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهند زد.

قاسم‌زاده‌نداف مشارکت در انتخابات بنابر نظر مراجع بزرگوار تقلید را واجب شرعی دانست و تصریح کرد: حضور پر شور و با انگیزه مردم در پای صندوق‌های رأی غیر قابل وصف است و آن را نشانه پایبندی ملت ایران به آرمان‌های انقلاب و امام راحل ارزیابی کرد.

وی با اشاره به حساس بودن موقعیت کنونی و فشارها و توطئه‌های استکبار جهانی برای مقابله با نظام اسلامی پیروی از ولایت مطلقه فقیه را راه نجات از بحران‌ها و موقعیت‌های حساس کشوری دانست.

فرماندار بیرجند با اشاره به اینکه دشمن در این چند وقت تمام تلاش خود را برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات به کار گرفته است، افزود: انتخابات یکی از صحنه‌های مبارزه نظام اسلامی با مبانی پوسیده فکری غرب است و مردم با حضور گسترده خود در انتخابات قدرت مردم سالاری دینی را زیر سایه ولایت‌فقیه به رخ جهانیان کشیدند.

قاسم‌زاده‌نداف با اشاره به تأثیر حضور مردم بر بیداری اسلامی در منطقه به الگوگیری ملت‌های منطقه از انقلاب ایران اشاره کرد و افزود: ملت‌های منطقه با نگاه به حضور پرشور ملت ایران در صحنه‌های مختلف سیاسی کشور، انقلاب اسلامی ایران را نماد و الگوی قابل اعتمادی برای انقلاب‌های منطقه خود پذیرفته‌اند که این مسئله در دیدار جوانان ملت‌های منطقه و ابراز احساسات آنها در دیدار با مقام معظم رهبری کاملاً مشهود بود.

وی با تشکر از مردم بصیر و ولایت‌مدار بیرجند حضور گسترده آنها را در انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات این استان دانست.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول