اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/329

مهدی‌نژاد: 30 شعبه اخذ رأی سرایان پذیرای مردم هستند

خبرگزاری فارس: فرماندار سرایان با اشاره به آمادگی کامل نهاد مطبوعش در راستای برگزاری انتخابات قانون‌مند و سالم، گفت: تمامی 30 شعبه اخذ رأی و 550 عامل اجرایی آنها از آمادگی کامل برخوردار هستند.

مهدی‌نژاد: 30 شعبه اخذ رأی سرایان پذیرای مردم هستند

محمدعلی مهدی‌نژاد صبح امروز در حاشیه بازدید از شعب اخذ رأی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بیرجند در رابطه با میزان مشارکت مردم در انتخابات 12 اسفند اظهار داشت: با توجه به تبلیغات خوبی که در سطح شهرستان انجام شده، اطلاعاتی که از نظرسنجی‌ها دریافت کرده‌ایم و تکلیف و ادای دینی که مردم احساس می‌کنند به خون شهدا دارند انتظار حضور بیشتر مردم نسبت به سال‌های گذشته را داریم.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا تخلف انتخاباتی در موعد تبلیغات در شهرستان سرایان اتفاق افتاده است، ابراز داشت: تخلف قابل توجهی که بخواهد ایجاد مشکل کند اتفاق نیفتاده است.

فرماندار سرایان افزود: در این دوره از انتخابات بسیاری از نامزدها با هم دوست بوده و ستادهای آنان نیز برادرانه با هم برخورد می‌کردند.

*شعور سیاسی مردم افزایش یافته است

مهدی‌نژاد این موضوع را نشانه‌ای از افزایش شعور سیاسی مردم و کاندیداها دانست و افزود: شعور سیاسی مردم آنقدر افزایش پیدا کرده است که برادرانه و در کنار هم به تبلیغ نامزد مورد حمایت خویش می‌پردازند بدون اینکه بین آ‌نها کدورت و یا مشکلی پیش آید.

وی در پاسخ به این سؤال که آیا کاندیداها بعد از پایان یافتن مهلت قانونی تبلیغات، به تبلیغات خویش پایان دادند، تصریح کرد: بیشتر نامزدها تبلیغات خویش را ساعت 22 شامگاه چهارشنبه و هنوز 10 ساعت مانده به پایان رسمی زمان تبلیغات متوقف کردند.

مهدی‌نژاد در پاسخ به این پرسش که فرمانداری سرایان به چه میزان آماده برگزاری انتخابات است، اذعان داشت: آمادگی کامل در مجموعه فرمانداری برای برگزاری انتخاباتی سالم و قانونمند فراهم شده است.

وی افزود: تمامی 30 شعبه اخذ رأی شهرستان سرایان به سیستم‌های رایانه‌ای و امکانات مورد نیاز مجهز شده و 550 نفر عامل اجرایی انتخابات نیز آماده حضور در شعب اخذ رأی برای برگزاری انتخابات سالم و قانونمند هستند.

*مردم هم رأی داده و هم بر انتخابات نظارت می‌کنند

فرماندار سرایان تعداد شعبه‌های اخذ رأی در نظر گرفته شده برای شهرستان سرایان را 30 شعبه اخذ رأی دانست و افزود: از این تعداد 7 شعبه در شهرستان سرایان، 13 شعبه در بخش آیسک و 10 شعبه نیز در بخش سه‌قلعه مستقر است.

مهدی‌نژاد با اشاره به فراهم بودن کامل زمینه‌های لازم برای برگزاری یک انتخابات باشکوه، ابراز داشت: در زمینه امنیتی و حراست از آرای مردم هیچ مشکلی وجود ندارد.

وی اعتماد مردم به مسئولان نظام را پشتوانه‌ای بسیار مناسب برای برگزاری یک انتخابات قانونمند دانست و افزود: تمامی حاضران در شعبات اخذ رأی خود مردم هستند.

فرماندار سرایان ادامه داد: مردم صاحب انقلاب هستند به طوری که خودشان علاوه بر رأی ‌دادن به نامزد مورد نظر خویش بر روند برگزاری انتخابات نیز نظارت می‌کنند.

انتهای پیام/ح20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول