اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

/لحظه به لحظه با انتخابات مجلس نهم/-327

امروز مردم خراسان‌جنوبی حماسه بزرگ دیگری ‌آفریدند

خبرگزاری فارس: مردم خراسان‌جنوبی امروز همچون سایر استان‌های کشور در پای صندوق‌های رأی حاضر شده و حماسه حضور دیگری خلق ‌کردند.

امروز مردم خراسان‌جنوبی حماسه بزرگ دیگری ‌آفریدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بیرجند، مردم خراسان‌جنوبی در شهرستان‌های بشرویه، قاینات، درمیان، فردوس، سربیشه، نهبندان، بیرجند و سرایان از آغازین ساعات امروز به پای صندوق‌های رأی رفتند تا کاندیدای اصلح و مورد نظر خود را راهی کرسی‌های مجلس نهم کنند.

مردم خراسان‌جنوبی که در انتخابات گذشته توانستند رتبه سوم را در بین 31 استان کشور در بحث مشارکت و حضور گسترده در انتخابات کسب کنند امروز نیز به پای صندوق‌های رأی رفتند تا رتبه نخست مشارکت و حضور گسترده در پای صندوق‌های رأی را کسب کنند.

مردم خراسان‌جنوبی در طول 33 سال که از عمر این انقلاب گذشته در دفاع از آرمان‌های انقلاب و نظام ولایی تمام توطئه‌ها، تهدیدها و تحریم‌های دشمنان را نقش بر آب کرده و امروز نیز پرشورتر از سال‌های گذشته با تک تک رأی‌‌های خود مشت محکمی بر دهان یاوه‌گویان بزنند.

قشرهای مختلف مردم خراسان‌جنوبی اعم از فرهنگیان، دانشگاهیان، کسبه، کارگران، کارمندان، حوزویان، دانشجویان، صنوف مختلف، بازاریان، پزشکان و دیگر اقشار استان امروز در پای صندوق‌های رأی حاضر ‌شدند.

مردم خراسان جنوبی امروز برای آغاز رویداد مهم و عظیم انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی و سپردن رأی خود به صندوق‎های رأی به شعب اخذ رأی ‌آمدند تا با حضور در پای صندوق‌های رأی مشت محکمی بر دهان استکبار بزنند.

انتهای پیام/ش20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول