اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با تدوین سند راهبردی توسعه منطقه ویژه پارس:

اقدامات ارزنده‌ای در راستای پارس جنوبی انجام می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس گفت: با تدوین سند راهبردی توسعه منطقه ویژه پارس اقدامات ارزنده‌ای در راستای پارس جنوبی انجام می‌شود.

اقدامات ارزنده‌ای در راستای پارس جنوبی انجام می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مسعود نصوری بعد از ظهر امروز در سومین همایش سومین همایش چشم‌انداز توسعه پایدار، یکپارچه و دانایی‌محور اظهار داشت: برنامه‌ریزی‌های مدون یکی از عوامل پیشرفت در هر زمینه‌ای است که باید همگان این مهم را مورد توجه قرار دهند.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس خاطرنشان کرد: در منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس این مهم مورد تاکید بوده و در این راستا می‌توان به تدوین سند چشم‌انداز توسعه منطقه ویژه پارس در این راستا اشاره کرد که از اقدامات مهم در این زمینه به شمار می‌رود.

نصوری اذعان داشت: سند چشم‌انداز توسعه منطقه ویژه انرژی پارس از اولویت‌های توسعه پایدار منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس است که با موافقت و دستور مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، تدوین و اجرایی می‌شود.

وی در همین راستا اضافه کرد: با بهره‌گیری از ظرفیت‌های همایش توسعه پایدار، یکپارچه و دانایی‌محور منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس می‌توان توسعه یکپارچه و پایدار مهمترین حوزه عملیاتی صنعت نفت را تحقق بخشید.

این مسئول با اشاره به تلاش توانمندان داخلی برای توسعه صنعت نفت کشور، تصریح کرد: تلاش جهادگرانه مدیران و کارکنان صنعت نفت در حوزه عملیاتی منطقه ویژه پارس، جواب دندان‌شکنی به تحریم‌های جهانی است و ما امروز با سرفرازی و سربلدنی، شاهد توسعه روز افزون این منطقه عملیاتی هستیم.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس ادامه داد: با روحیه جهادی که با سفر مبارک مقام معظم رهبری به عسلویه در ابتدای امسال در کارکنان شاغل در شرکت‌های نفت، گاز و پتروشیمی دمیده شد، اهداف چشم‌انداز صنعت نفت با توسعه عظیم‌ترین قطب انرژی کشور در حال تحقق است.

نصوری اجرایی شدن نتیجه فعالیت‌های پژوهشی در حوزه‌های عملیاتی را عامل مهم توسعه صنعت نفت خواند و گفت: در برنامه‌ریزی‌های عملیاتی و مدیریت پروژه‌ها، این اصل مهم باید بیش از پیش مورد توجه قرار گیرد.

وی تقویت مشارکت فعال ذی‌نفعان را کلید توسعه پایدار منطقه ویژه پارس دانست و اذعان داشت: بهره‌مندی صیانتی از میدان گازی پارس جنوبی از مهم‌ترین رسالت‌ها و ماموریت‌های اولویت‌دار صنعت نفت کشور محسوب می‌شود.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارس تصریح کرد: در این راستا علاوه بر بهره‌مندی از توانمندی نهادهای علمی کشور، بهره‌گیری و استفاده از نقش ذی‌نفعان کلیدی و مشارکت همه جانبه آنان در راستای تحقق این ماموریت مهم، تاثیرگذار است.

نصوری افزود: همانطور که استفاده از ظرفیت‌های منطقه و همچنین تلاش برای توجه بیشتر به نیازهای حوزه پارس جنوبی برای طراحی و تدوین نظام جامع راهبردی این حوزه عملیاتی مورد تاکید است، از این رو الزامات جهت فراهم نمودن بسترهای لازم باید به گونه‌ای طراحی شود که تمام حوزه‌های مرتبط با توسعه میدان گازی مشترک پارس جنوبی در این زمینه فعال شوند.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول