اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل پارس جنوبی خبر داد

اجرای ممیزی داخلی سیستم یکپارچه مدیریت در پارس جنوبی

خبرگزاری فارس: مدیرعامل پارس جنوبی از اجرای ممیزی داخلی سیستم یکپارچه مدیریت (IMS) منطقه ویژه پارس خبر داد.

اجرای ممیزی داخلی سیستم یکپارچه مدیریت در پارس جنوبی

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، مدیرعامل منطقه ویژه پارس عصر امروز در نشست هماهنگی این ممیزی اظهار داشت: ممیزی داخلی سیستم یکپارچه مدیریت (IMS) بر اساس استانداردهای ISO9001، ISO14001 و OHSAS8001 به مدت سه روز (روزهای 8، 9 و 10 اسفند) در سازمان منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس اجرا می‌شود.

مسعود نصوری تصریح کرد: نتیجه ناشی از انجام ممیزی داخلی برای سازمان بسیار پر اهمیت است؛ به گونه‌ای که اجرا و استقرار آن به نوعی خود اظهاری، خودارزیابی و خود کنترلی است.

وی اضافه کرد: امیدوار هستیم این سیستم، با تعریف و ارائه برنامه زمانی و شتاب اجرای فعالیت‌ها‌ و کاربرد مستندات و فرایندها، نتایج پر ثمر داشته باشد و اجرای سایر سیستم‌های مدیریتی و تعالی سازمانی را فراهم کند.

مدیرعامل پارس جنوبی بیان کرد: باید از تمام ظرفیت و توان موجود برای رشد و تعالی سازمان منطقه ویژه بهره ببریم و هیچ فرصتی را نباید هدر دهیم.

مدیر کیفیت و استانداردهای سازمان منطقه ویژه پارس نیز در این نشست به عنوان نماینده مدیرعامل در سیستم‌های مدیریتی، فرآیندهای اجرایی کار و کیفی‌سازی سازمان با اعمال سیستم‌های مدیریت و تلاش‌های انجام شده در این راستا در منطقه ویژه پارس را بیان کرد.

محی‌الدین جعفری افزود: امروز سمینار عمومی آشنایی با سیستم یکپارچه مدیریت (IMS) ویژه کارکنان در سالن آمفی تئاتر سازمان برگزار شد و مفاهیم IMS در آن تشریح شد.

وی گفت: پارس جنوبی در سال جهاد اقتصادی در مسیر موفقیت و رشد گام برداشته و اقدامات مهمی در توسعه منطقه صورت گرفته است.

انتهای پیام/ی30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول