اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سپاه قائم استان سمنان:

ترویج مسائل قومی مصداق جاهلیت و شرک ‏است

خبرگزاری فارس: سپاه استان سمنان در پی سخنان توهین‏آمیز شب گذشته یکی از کاندیداهای سمنان با صدور بیانیه‏ای تاکید کرده است: ترویج مسائل قومی و قبیله‏ای را مصداق جاهلیت دانسته و در شرک‏آلود بودن آن تردید نداریم.

ترویج مسائل قومی مصداق جاهلیت و شرک ‏است

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، در پی سخنرانی انتخاباتی یکی از کاندیداهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه سمنان و مهدیشهر در مسجد ولی‏عصر (عج) سمنان و با توجه به برخی شبهات مطرح شده در این سخنرانی، فرمانده و نماینده ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان در پاسخ به شبهه‏پراکنی‏های انجام شده، اطلاعیه‏ای صادر کردند.

در این اطلاعیه که امروز یک نسخه از آن در اختیار دفتر خبرگزاری فارس در استان سمنان قرار گرفت، آمده است: با توجه به تکیه بیش از اندازه این کاندیدای محترم بر مسائل قومی، لازم است متذکر شویم که طرح این مسائل در اجتماع مردم ولایت‏مدار سمنان ناشی از تعصبات افراطی این کاندیداست.

در ادامه این بیانیه می‏خوانیم: سپاه و بسیج و همه مردم شریف استان سمنان به خصوص مردم سمنان از این تهمت مبرا هستند و بر اساس آیات قرآن کریم که می‏فرماید "ان اکرمکم عندالله اتقئکم"، "هل یستوی‌الذین یعلمون و الذین لایعلمون"، "فضل‌الله المجاهدین علی‌القاعدین اجرا عظیما"، ملاک برتری را تقوا، علم و جهاد می‏دانیم.

این اطلاعیه می‏افزاید: ما بر اساس نصّ صریح قرآن کریم و سیره اهل بیت (ع) و آرمان‏های بلند انقلاب اسلامی، ترویج مسائل قومی و قبیله‏ای را مصداق جاهلیت دانسته و در شرک‏آلود بودن آن تردید نداریم.

فرمانده و نماینده ولی‏فقیه در سپاه استان سمنان افزوده‏اند: بنابراین تأکید می‏کنیم که هر کس در هر نقطه‏ای از استان پهناور و غیور سمنان بر طبل انشقاق و قومیت بکوبد، با آرمان انقلاب اسلامی فرسنگ‏ها فاصله دارد و درک صحیحی از زمانه خود ندارد، بماند که کسانی که بر این طبل توخالی می‏نوازند، درک نمی‏کنند که مردم و مخاطبان آنها در عصر بصیرت و بینش الهی، آنها را جدی نگرفته و فهوای این کلمات که همانا جلب آراست، را درک می‏کنند.

استادحسینی و رعایتی تصریح کرده‏اند: مردم بصیر استان سمنان به خصوص مردم ولایت‏مدار و شهیدپرور سمنان می‏دانند که این شعارها برخاسته از شعور نیست و تهییجی برای دریافت رأی مردم است و چه بد اشتباهی می‏کنند کسانی که بر ساز ناکوک قومیت می‏نوازند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول