اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد جبهه متحد اصولگرایی در استان بوشهر:

خرید و فروش رأی بدترین توهین به انسانیت است

خبرگزاری فارس: نامزد جبهه متحد اصولگرایی در استان بوشهر گفت: خرید و فروش رأی بدترین توهین به انسانیت است.

خرید و فروش رأی بدترین توهین به انسانیت است

به گزارش خبرگزاری فارس از دشتستان حجت‌الاسلام سید مهدی موسوی‌نژاد بعد از ظهر امروز در جمع مردم برازجان اظهار داشت: انتخابات امر مهمی است و اصل مشارکت مردم در این انتخابات یک مسئله ارزشمند است.

این نامزد جبهه متحد اصولگرایان استان بوشهر با اشاره به سمت و سوگیری اهل حق و اهل باطل، حکومت را یا حکومت الله و یا حکومت طاغوت خواند و اذعان داشت: ببینیم در جبهه حق قرار داریم یا باطل، این انقلاب در صورتی پایدار خواهد ماند که حمایت مردم را داشته باشد و از حمایت ایشان برخوردار باشد.

موسوی‌نژاد با اشاره به لزوم بصیرت در خواص اضافه کرد: ولایتمداری در عمل معنا پیدا می‌کند و همه مردم و بویژه خواص باید در مسیر رهبری حرکت کنند.

وی اشرافی‌گری و تجمل‌گرایی مدیران و مسئولین را متناقض با مرام اصولگرایی دانست و اظهار داشت: فریاد رهبری در راستای مبارزه با تبعیض و بی‌عدالتی بی‌پاسخ مانده و اینگونه است که استان بوشهر با ذخایر غنی انرژی، محروم‌ترین استان کشور شده است.

این نامزد انتخابات یادآور شد: کم‌کاری و بی‌بصیرتی برخی مسئولین و عمل نکردن به فرمان چند ماده‌ای مقام معظم رهبری موجب شده که فسادهای مالی 3000 میلیارد تومانی اتفاق بیفتد و بدون تردید این شیوه با ادعای ولایت‌مداری منافات دارد.

وی همچنین با اشاره به مشی و ساده‌زیستی رهبر معظم انقلاب، ایشان را الگوی شایسته‌ای برای مسئولین دانسته و اشرافی‌گری مسئولان را آفت انقلاب برشمرد.

موسوی‌نژاد همچنین با تاکید بر ایستادگی بر اصول و مواضع خود اظهار داشت: بر اصول خود ایستادگی می‌کنیم و در این مسیر کوتاه نخواهیم آمد.

وی در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به لزوم قاطعیت بر مبانی تفکر شیعی افزود: اگر ایستادگی در مقابل نفاق و تزویر و رسوا کردن ایشان تندروی است ما تندرو هستیم! این شیوه،شیوه علی(ع) و تبعیت از امیرالمومنین(ع) است، در مقابل ظلم کوتاه نخواهیم آمد و شیوه و مبنای ما بر اساس منطق و مبانی اعتقادی است.

موسوی‌نژاد گفت: به نمایندگی از یک تفکر ولایی وارد انتخابات شده‌ام، مکتب ما مکتب عاشورایی است و به دنبال حاکمیت ارزش‌های الهی هستیم.

وی در ادامه در ارتباط با شیوه‌های نامتعارف و غیراخلاقی جلب آرا همچون خرید رأی بیان کرد: خرید و فروش رأی بدترین توهین به انسانیت است و اگر برای رضای خدا تلاش کنیم چه رأی بیاوریم و چه رای نیاوریم پیروزیم. 

انتهای پیام/صا10/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول