اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه کوثر:

انتخابات مانور مردم‌سالاری در ایران است

خبرگزاری فارس: امام جمعه شهرستان کوثر گفت: انتخابات در نظام اسلامی ما مانور مردم‌سالاری دینی و اعمال حاکمیت مردم در صحنه است.

انتخابات مانور مردم‌سالاری در ایران است

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام لطف‌الله عبداللهی عصر امروز در همایش رأی اولی‌ها در کوثر اظهار داشت: آن چه که دشمنان این نظام را امروز به وحشت و غفلت واقعی انداخته است وجود حرکت‌های تاریخی ملت ایران در دفاع از انقلاب و آرمان‌هایی است که کمتر کسی فکر می‌کرد این انقلاب تا این حد بتواند نظام کفر را به زانو درآورد.

وی تصریح کرد: ما امروز به عنوان پرچم‌دار حرکت آزادی‌بخش و استقلال‌طلبانه در دنیا با بیزاری از نظام کفر شیوه حکومتی جدیدی را به دنیا عرضه کردیم که در آن اراده و اصل حرکت با مردم و حمایت آنها است.

عبداللهی در ادامه سخنان خود خاطر نشان کرد: هر چند پیام و سلوک این انقلاب مورد سنگین‌ترین هجمه دشمن است اما نسل پرامید آینده با درک بسیاری از شرایط و واقعیت‌ها به پیشرفت و توسعه واقعی کشور کمک کرده و اجازه نمی‌دهد این انقلاب در مسیر آرمانی خود دچار چالش شود.

به گزارش فارس، امام جمعه کوثر ادامه داد: دشمنان در کمین نشسته‌اند تا شاید ضربه‌ای بزرگ به پیکره نظام اسلامی وارد کنند اما فهم و بصیرت مردم و انتخاب شایسته آنها در روز انتخابات سلامت، کارآمدی و شایستگی نظام ما را درخشان‌تر از هر زمان دیگر به منصه ظهور می‌رساند.

وی از حضور در انتخابات به عنوان یک تکلیف ملی و دینی یاد کرد و بیان داشت: دشمنان این نظام احساس می‌کنند که حرکت ملت ایران حرکت مقطعی و زودگذر است در حالی که گذر 33 ساله از عمل این انقلاب پندار غلط آنها را نقش بر آب می‌کند.

اما ائمه جمعه سایر شهرستان‌ها نیز در سخنرانی‌ها و برنامه‌هایی که در آن حضور می‌یابند مردم را به مشارکت همه‌جانبه در انتخابات سرنوشت‌ساز 12 اسفند دعوت کردند.

امام جمعه بیله‌سوار گفت: شایستگان در صورت راهیابی به مجلس می‌توانند از حق و حقوق این مردم دفاع کنند و یک بار دیگر عظمت و دلدادگی مردم ایران را به نظام حقیقی‌شان نشان دهند.

حجت‌الاسلام کریم قیاسی افزود: انتخابات 12 اسفند یک بار دیگر واهی بودن اندیشه و تلاش اردوگاه کفر را نشان می‌دهد و مردم نیز ثابت می‌کنند که برای همیشه مدافع انقلاب و ارزش‌های خلق شده هستند.

امام جمعه شهرستان مشگین‌شهر نیز در همایش رأی اولی‌ها در این شهرستان جوانان و نوجوانان را ارزشمندترین سرمایه نظام خواند و تصریح کرد: اگر بتوانیم نسلی با بصیرت و پایبند به نظام تربیت کنیم قطعاً با خلق حماسه‌هایی چون راهپیمایی و انتخابات می‌توان همه ساله بخش عظیمی از توطئه‌ها و حرکت‌های استکباری را خنثی کرد.

حجت‌الاسلام غلامرضا باوقار شایستگی ملت ایران را شکل‌گیری یک مجلس توانمند و خارج از هرگونه وابستگی به قطب‌های ثروت و قدرت توصیف کرد و اظهار داشت: مجلسی که مردم انتظار شکل‌گیری آن را دارند و به اراده آنها این کار انجام می‌شود مجلسی با شاخصه ولایی، ارزشی و احیا‌کننده گفتمان انقلاب اسلامی می‌باشد.

امام جمعه شهرستان نیر هم در نشستی با مجریان انتخابات خاطر نشان کرد: کمتر کسی فکر می‌کرد که ما بعد از گذشت 33 سال، 33 انتخابات متفاوت‌تر اما با حضور پررنگ مردم را شاهد باشیم که این خود غیظ استکبار را برانگیخته است.

حجت‌الاسلام میکائیل مقدسی اضافه کرد: دشمن منتظر کوچک‌ترین لغزش از سوی ما است تا شاید بتواند اندیشه ناپاک خود را در مجلس با اراده شکل دهد اما مجلس نهم مجلسی انقلابی، مدافع اسلام و ولایت می‌باشد.

امام جمعه شهرستان خلخال نیز حضور حماسی مردم را در 12 اسفند بر هم زننده تمام معادلات نظام کفر توصیف کرد و ادامه داد: مردم با انتخاب شایسته‌ترین انسان‌ها مجلس پاک دستی را شکل می‌دهند که در آن شاخصه‌ها و گفتمان انقلاب احیا شدنی است.

حجت‌الاسلام امیر رشتبری بیان کرد: در حالی سی و سومین سالگرد انقلاب را پشت سر گذاشته و قدم در چهارمین سال از دهه چهارم انقلاب گذاشتیم که همه دنیا حیرت زده حرکت ملت ایران در تمام عرصه‌ها هستند.

وی مجلس قوی همراه با شاخصه‌ها و خصوصیات ولایتمداری، بصیرت‌افزایی و شجاعت و دانایی‌محوری را یادآور شد و گفت: امروز کمتر کسی فکر می‌کرد که این نظام بتواند برای نهمین بار مجلس توانمندی را شکل دهد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول