اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

انتخابات خلخال در هوای برفی

آمادگی برای برگزاری انتخابات دشمن‌شکن در خلخال

خبرگزاری فارس: در حالی که بارش برف در شهرستان خلخال آغاز شده است اما تمهیدات لازم برای برگزاری یک انتخابات با شکوه و دشمن‌شکن در روز جمعه در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر فراهم شده است.

آمادگی برای برگزاری انتخابات دشمن‌شکن در خلخال

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، این شرایط و انجام برخی فعالیت‌ها عصر امروز در حالی است که تحویل کارت نمایندگان هیئت‌های بازرسی در بازرسان و بازرسان شعب اخذ رأی در شهرستان خلخال انجام شده و دیگر لوازم مورد نیاز برای روز انتخابات در حال مهیا شدن است.

فرماندار خلخال در این ارتباط گفت: در کنار تحویل کارت نمایندگان سر صندوق، بازرسان و سر بازرسان تحویل کارت‌های نمایندگان نامزدهای انتخاباتی در دفتر نظارت شورای نگهبان خلخال نیز آغاز شده است.

ذبیح‌الله عبداللهی افزود: با توجه به این‌که بارش برف در این شهرستان شروع شده است اما تلاش‌های هیئت اجرایی، نظارت و بازرسی شهرستان خلخال با هدف برگزاری هر چه بهتر انتخابات مجلس نهم در این حوزه انتخابیه ادامه دارد.

این مسئول تصریح کرد: ‌امروز همچنین تمهیدات خودرویی برای اعزام به شعب اخذ رأی در فرمانداری خلخال انجام شد و رانندگان و سایر عوامل اجرایی، بازرسی و نظارت توجیه شدند.

وی خاطر نشان کرد: همچنین با حضور مسئولان ستاد اجرایی انتخابات شهرستان خلخال فرم شماره 71 الف و سایر ملزومات صندوق به اتفاق مهر انتخابات، خودکار، استامپ راهنمای شعبه در داخل صندوق‌های اخذ رأی قرار گرفت.

به گزارش فارس، رئیس حوزه انتخابیه خلخال و کوثر اضافه کرد: فرم 71 الف معرف صورت جلسه است که نتیجه ثبت‌نام، اخذ رأی، قرائت و شمارش آرای انتخابات مجلس شورای اسلامی در آن ثبت می‌شود و بعد از رأی‌گیری اطلاعات در آن جای می‌گیرد و به فرمانداری خلخال ارسال می‌شود.

عبداللهی ادامه داد: امروز همچنین در این شهرستان و کوثر از ساعت هشت صبح درب ستادهای تبلیغاتی بسته شده و هیچ‌گونه تبلیغات در شهرستان‌ها انجام نمی‌شود.

فرماندار خلخال با یادآوری این‌که پنج نامزد در حوزه انتخابیه خلخال و کوثر در یوم انتخابات با هم رقابت می‌کنند، بیان کرد: از این حوزه انتخابیه یک نماینده راهی مجلس می‌شود.

وی در مورد احتمال ریزش برف به ویژه در مناطق سردسیر و ضرورت به کارگیری خودروهای کمک‌دار برای حضور صندوق‌های سیار با هدف جمع‌آوری آرای مردم گفت: ما تلاش می‌کنیم تا امکانات و تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده تا بدون کوچک‌ترین مشکل انتخابات به موقع و طبق پیش‌بینی‌ها انجام شود.

عبداللهی افزود: مردم توجه کنند که پنج نامزد نهمین دوره انتخابات مجلس با اسامی محمد رئوف احرابی، جلیل جعفری‌ بنه خلخال، بشیر خالقی، احمد شجاعی و سید غنی نظری خانقاه با هم رقابت کرده و در صحنه انتخابات حضور دارند و هیچ یک از آنها نیز به نفع دیگری انصراف ندادند.

وی تصریح کرد: هر چند در روزهای گذشته سه کاندیدا در این حوزه انتخابیه از ادامه رقابت انصراف داده بودند اما مردم خلخال و کوثر با نشاط و شور وصف‌ناپذیر شرکتی حماسی و سرنوشت‌ساز در انتخابات داشته و لبیک به ندای مقام عظمای ولایت در حضوری با شکوه در صحنه انتخابات خواهند داشت.

به گزارش فارس،‌ به رغم بارش برف و سرمای هوا در خلخال به گفته مسئولان تردد در محورهای مواصلاتی این شهرستان انجام می‌شود اما گذر از جاده‌های کوهستانی نیاز به زنجیر چرخ دارد.

علی نادری رئیس اداره راه و ترابری این شهرستان گفت: تلاش می‌شود برای حضور صندوق‌های رأی در مناطق مختلف شهری و روستایی مسیرها بازگشایی شده و در روز جمعه مشکل خاصی نداشته باشیم.

انتهای پیام/‌ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول