اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در راستای تنظیم بازار

نمایشگاه فروش بهاره در بهبهان آغاز به‌کار کرد

خبرگزاری فارس: رئیس اداره بازرگانی بهبهان از آغاز به‌کار نمایشگاه فروش بهاره به منظور تنظیم بازار در این شهرستان خبر داد.

نمایشگاه فروش بهاره در بهبهان آغاز به‌کار کرد

علی اسفندیاری امروز در گفت‎و‎گو با خبرنگار فارس در بهبهان اظهار داشت: اداره بازرگانی بهبهان همواره در تلاش است تا بازار را کنترل کرده و از تخلفات احتمالی در فروش اقلام گوناگون به مردم جلوگیری کند.

وی افزود: در این راستا بازرسان بازرگانی در بازار بوده و از کسبه و مغازه‎های شهرستان بازدید کرده، نکات لازم را به فروشندگان گوشزد می‎کنند و در صورت مشاهده هرگونه تخلفی، با متخلف برابر قانون برخورد خواهند کرد.

رئیس اداره بازرگانی بهبهان با اشاره به نقش مردم در کنترل بازار خاطرنشان کرد: مردم نیز اگر بازاری منصف و بدون هرگونه تخلفی می‎خواهند باید بدون هرگونه چشم‎پوشی، در صورت مشاهده هر تخلف کوچک و یا بزرگی با سامانه 124 بازرگانی تماس گرفته و آن تخلف را گزارش دهند.

وی ادامه داد: پس از دریافت گزارشات و شکایات مردمی، بازرسان اداره بازرگانی در اسرع وقت به محل ذکر شده رفته و پس از بررسی موضوع، با متخلف برخورد قانونی خواهند کرد.

اسفندیاری در ادامه از آغاز به‌کار نمایشگاه فروش بهاره در این شهرستان خبر داد و گفت: به‌منظور تنظیم بازار در فصل خرید مردم برای عید نوروز، اقدام به برگزاری یک نمایشگاه فروش بهاره در فضایی بالغ بر یک هزار و 300 متر مربع کردیم.

این مسئول عنوان کرد: در این نمایشگاه 75 غرفه در زمینه‎های مختلف از جمله مواد پروتئینی، کیف و کفش، پوشاک و مواد خوراکی دایر بوده که 70 درصد آنها از خارج از بهبهان آمده و 30 درصد غرفه‎ها از فروشندگان بهبهانی هستند.

رئیس اداره بازرگانی بهبهان خاطرنشان کرد: طبق برنامه‎ریزی‎های صورت گرفته در این نمایشگاه که از امروز و به مدت هشت روز در فضای سرباز جنب سیلوی بهبهان دایر شده، همه اقلام با 10 الی 15 درصد زیر قیمت بازار به فروش می‎رسند.

وی در خصوص فضای این نمایشگاه نیز اذعان داشت: شهرداری فضای این مجتمع فروشگاهی را شست‎و‎شو کرده و با هماهنگی با اداره برق، مشکلات مربوط به نور مورد نیاز آن نیز برطرف شده است.

اسفندیاری اضافه کرد: کارشناسان بازرگانی از غرفه ها و اقلام موجود در آنها دیدن کرده و قیمت‎های آنها را با توجه به نوع جنس و کیفیت آن قیمت‎گذاری کرده‎اند و شهروندان می‎توانند با آسودگی خاطر از این نمایشگاه خرید کنند.

وی در پایان متذکر شد: نمایشگاه فروش بهاره بهبهان همه روز از ساعت 9 تا 12 و 30 دقیقه و 15 تا 21 پذیرای علاقمندان خواهد بود.

انتهای پیام/ن۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول