اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار مشگین‌شهر خبر داد

برپایی نمایشگاه فروش بهاره در مشگین‌شهر

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار مشگین‌شهر از برپایی نمایشگاه فروش بهاره در این شهرستان خبر داد.

برپایی نمایشگاه فروش بهاره در مشگین‌شهر

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علی گل‌محمدزاده پیش از ظهر امروز در جلسه تنظیم بازار عید مشگین‌شهر اظهار داشت: در آستانه سال نو فضایی را فراهم می‌کنیم تا خانواده‌ها با کمترین دغدغه و تنش بتوانند مایحتاج خود را از محل‌های مورد وثوق تامین کنند.

وی با اشاره به اینکه نمایشگاه‌های بهاره فرصت و ظرفیت ممتاز عرضه مایحتاج مردم در آستانه سال نو است خاطرنشان کرد: نمایشگاه‌های فروش بهاره همچون سال‌های گذشته در این شهرستان تشکیل و مردم می‌توانند مایحتاج خود را از این محل‌ها تهیه کنند.

معاون فرماندار مشگین‌شهر یادآور شد: غرفه‌های نمایشگاه فروش بهاره از هم اکنون توسط متقاضیان اجاره شده و ما در حال اعلام نهایی برگزاری این نمایشگاه هستیم.

گل‌محمد‌زاده همچنین بیان داشت: 80 تن برنج نیز به قیمت 7 هزار و 800 ریال در بین اهالی توزیع خواهد شد.

این مسئول ابراز داشت: تمام اقلام ضروری و مایحتاج مردم از قبیل روغن نباتی، شکر و گوشت سفید و قرمز در قالب نمایشگاه فروش بهاره که از 23 اسفند ماه در این شهرستان دایر خواهد شد عرضه می‌شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، معاون فرماندار مشگین‌شهر با بیان اینکه طرح ویژه کنترل و تنطیم بازار از اول اسفند ماه آغاز شده و تا 45 روز ادامه خواهد یافت خواستار همکاری اصناف و کسبه با بازرسان مربوطه شد.

انتهای پیام/صا30

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول