اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد گشایش یافت

نخستین ترجمه تصویری قرآن کریم کشور در گچساران

خبرگزاری فارس: با حضور رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد و جمعی از مسئولان، نخستین ترجمه تصویری قرآن کریم کشور در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گشایش یافت.

نخستین ترجمه تصویری قرآن کریم کشور در گچساران

به گزارش خبرگزاری فارس از گچساران نمایشگاه بین‌المللی امثال قرآنی عصر امروز در واحد گچساران با حضور رئیس منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی، دبیر و رؤسای دفاتر فرهنگ اسلامی واحدهای منطقه 16 دانشگاه آزاد اسلامی در گچساران گشایش یافت.

* عرضه 40 عنوان نرم‌افزار با 20 درصد تخفیف در بخش جنبی نمایشگاه

امام جمعه موقت گچساران و رئیس دفتر فرهنگ دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در این آئین اظهار کرد: نمایشگاه بین‌المللی امثال قرآنی، کاری از مرکز تحقیقات حوزه علمیه اصفهان است و در شهرهای ونیز ایتالیا و آنکارای ترکیه نیز به نمایش در آمده است.

حجت‌الاسلام عبدالمجید کرمی بیان داشت: این نمایشگاه شامل 45 تابلوی نفیس و ارزشمند از آثار استاد سیامک عزمی است.

وی تصریح کرد: آثار به نمایش درآمده در این نمایشگاه با تکنیک رنگ و روغن کار شده است به مدت 10 روز از ساعت 9 صبح تا ساعت 20 در دانشکده علوم انسانی دانشگاه آزاد اسلامی گچساران گشایش یافته است.

کرمی ابراز داشت: این نمایشگاه در 20 استان کشور برای ادارات و نهادهای دولتی و خصوصی به نمایش در آمده و اولین ترجمه تصویری قرآن کریم در کشور است.

وی با اشاره به اینکه در این نمایشگاه برای نخستین بار مثل‌های قرآنی به صورت تصویری عرضه شده است، افزود: در بخش جنبی این نمایشگاه نیز بیش از 40 عنوان نرم افزار با 40 درصد تخفیف به علاقمندان عرضه می‌شود.

کرمی با بیان اینکه اکثر این نرم افزار‌ها دارای رتبه‌های برتر کشوری و استانی است از اقشار مختلف مردم و به ویژه جوانان و دانشجویان برای بازدید این نمایشگاه‌ دعوت به عمل آورد.

* تجلی آیات قرآنی در زندگی ضرورت دارد

امام جمعه موقت گچساران با تشریح فواید برگزاری نمایشگاه‌های قرآنی یادآور شد: ‌پیشرفت هنرمندان قرآنی کشورهای اسلامی یک اقدام و حرکت موثر در راستای تبلیغات دشمنان اسلام است.

کرمی ابراز داشت: آشنایی هرچه بیشتر جامعه اسلامی با مفاهیم و آموزه‌های قرآنی سبب بهبود وضعیت زندگی مسلمانان می‌شود.

وی با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع و مطلوب قرآنی در دانشگاه آزاد اسلامی گچساران و با اشاره به لزوم توجه به مسائل قرآنی از مسئولان مراکز آموزشی و دانشگاه‌ها خواست برای ارتقای هر چه بیشتر روحیه معنوی جوانان، برنامه‌های مؤثری ارائه و اجرایی کنند.

کرمی تجلی آیات و آموزه‌های قرآنی و دینی در مراحل مختلف زندگی را بسیار مهم و ضروری دانست و گفت: تأثیر قرآن در ابعاد مختلف زندگی بر کسی پوشیده نیست و تبیین این تأثیرات برای جوانان و نوجوانان ضرورت دارد.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول