اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گردهمایی کشاورزان شاخص خراسان رضوی در نیشابور برگزار شد

خبرگزاری فارس: گردهمایی کشاورزان شاخص خراسان رضوی برای افزایش بهره‌وری و بهبود تولیدات زراعی و باغی در نمازخانه مدیریت جهاد کشاورزی نیشابور برگزار شد.

گردهمایی کشاورزان شاخص خراسان رضوی در نیشابور برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور به نقل از روابط عمومی این اداره، رئیس اداره تولیدات گیاهی مدیریت جهاد کشاورزی نیشابور در این همایش گفت: یکی از معضلات و تنگناهای کشاورزی، پایین بودن شاخص بهره‌وری و کاهش محصولات زراعی و باغی در واحد سطح است.

محمدعلی فرهمندراد افزود: همین مسئله سبب شده که با توجه به بالا بودن هزینه‌های تولید، سودآوری واحدهای تولیدی کاهش پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: بهترین و ارزان‌ترین راه افزایش بهره‌وری توسط کشاورز، استفاده از نیروی انسانی متخصص در محل تولید است که ارائه مشاوره‌های علمی و فنی به تولیدکننده، نقش چشمگیری در کاهش هزینه‌های تولید و افزایش تولید در واحد سطح دارد. رئیس اداره تولیدات گیاهی جهاد کشاورزی نیشابور این گردهمایی را بسیار مفید دانست و اظهار امیدواری کرد با ورود کارشناسان و مشاوران متخصص و ارائه آخرین تجربیات و اطلاعات علمی، شاهد افزایش روزافزون تولیدات کشاورزی در سطح شهرستان باشیم.

در این همایش مهندس حسین خزاعی، یکی از تولیدکنندگان برتر استان که با استفاده از تیم کارشناسی متخصص خود دست‌آوردهای زیادی داشته است تجربیات خود را در اختیار سایر کشاورزان قرار دادند.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول