اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فنی و بازرگانی سازمان تعاون روستایی:

کود مورد نیاز کشاورزان آذربایجان‌شرقی تامین شد

خبرگزاری فارس: معاون فنی و بازرگانی سازمان تعاون روستایی آذربایجان‌شرقی از تأمین کود مورد نیاز کشاورزان استان خبر داد.

کود مورد نیاز کشاورزان آذربایجان‌شرقی تامین شد

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سازمان جهاد کشاورزی استان آذربایجان شرقی، داریوش رحمتی‌وند گفت: به منظور تأمین کود موردنیاز کشاورزان آذربایجان شرقی مقدار 46 هزار و 112 تن انواع کود شیمیایی بین کشاورزان توزیع شده است.

وی با بیان اینکه از مقدار یادشده اوره 29 هزار و 154 تن، فسفات آمونیوم 1694 تن، انواع کود پتاسه 1420 تن، ماکرو کامل 634 تن، نیترات آمونیوم 65 تن، سوپرفسفات تریپل 13هزار و 144 تن است، افزود: این میزان کود بر اساس هماهنگی به عمل آمده با سازمان جهاد کشاورزی استان و صدور حواله از سوی مراکز خدمات کشاورزی، توسط شرکت‌های تعاونی روستایی بین کشاورزان توزیع شده است. 

رحمتی‌وند با اشاره به اینکه اداره خدمات فنی سازمان تعاون روستایی استان بر اساس برنامه تنظیمی و ابلاغ آن به واحدهای زیر پوشش در حال رصد نحوه و میزان توزیع نهاده‌های یاد شده توسط مجموعه زیر پوشش است، ادامه داد: با برنامه‌ریزی به عمل آمده انتظار می‌رود از این به بعد کود مورد نیاز کشاورزان به موقع تأمین و بین آنان توزیع شود.

معاون فنی و بازرگانی سازمان تعاون روستایی آذربایجان‌شرقی با اشاره به اینکه کشاورزی منطقه در تمام فصول سال به انواع کود شیمیایی برای کشت محصولات کشاورزی نیازمند است، ادامه داد: در سازمان تعاون روستایی استان در تلاش هستیم با برنامه‌ریزی و هماهنگی لازم با مراکز تولید در توزیع به موقع کود بین کشاورزان خللی صورت نپذیرد.

انتهای پیام/آ30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول