اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار هشترود:

کاندیداها در تبلیغات از روش‌های غیراسلامی پرهیز کنند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان هشترود گفت: : کاندیداهای مجلس نهم باید از بیان هرگونه مطالبی که مورد تضعیف نظام شود یا بدبینی مردم به مسئولان نظام را به همراه داشته باشد خودداری کنند و از تبلیغات تجمل‌گرا و روش‌های غیراسلامی پرهیز کنند.

کاندیداها در تبلیغات از روش‌های غیراسلامی پرهیز کنند

 به گزارش خبرگزاری فارس از هشترود، علی نجاری پیش از ظهر امروز در جمع خبرنگاران هر رای مردم را تبلور خون شهدا دانست و اظهار کرد: شرکت در انتخابات وظیفه ملی ،شرعی و اصلی مردم است و انتخاب افراد اصلح کامل‌کننده آن است.

وی انتخابات نهم مجلس شورای اسلامی با توجه به شرایط کنونی جهان و منطقه به ویژه جریان بیداری اسلامی را بسیار مهم دانست و افزود: مردم در کشورهای مختلف خاورمیانه برای بدست آوردن حق رای و حق تعیین سرنوشت مبارزه می‌کنند و هزاران نفر کشته می‌دهند و انقلاب‌ها یکی بعد از دیگری دیکتاتورهای وابسته را به صفحات تاریخ پیوند می‌زند در حالی که حق رای دادن و حق تعیین سرنوشت در نظام مقدس جمهوری اسلامی افتخاری برای این نظام است و مردم به راحتی و آزادانه می‌توانند نمایندگان خود را انتخاب کنند.

نجاری از زمینه‌سازی و آمادگی کامل ستاد انتخابات شهرستان برای برگزاری انتخابات پرشور و پرنشاط و سالم خبر داد و افزود: ایجاد محیط آرام و دوستانه و عقلانی و سالم و به دور از هرگونه فضای مسموم و تخریب‌دار هدف و وظیفه اصلی ستاد انتخابات شهرستان است.

وی با اشاره به ارسال نامه سرگشاده برای کاندیداها و طرفداران آنها و عموم مردم و ارائه تذکرات لازم به آنها در خصوص اجتناب از هرگونه تخریب و رعایت اخلاق اسلامی تاکید کرد: کاندیداهای مجلس نهم باید از بیان هرگونه مطالبی که مورد تضعیف نظام شود یا بدبینی مردم به مسئولان نظام را به همراه داشته باشد خودداری کنند و از تبلیغات تجمل‌گرا و روش‌های غیراسلامی پرهیز کنند.

انتهای پیام/ح20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول