اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

باقری لنکرانی:جبهه پایداری مورد حمایت آیت الله مصباح است

خبرگزاری فارس: سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی گفت:حضرت آیت‌الله مصباح یزدی این جبهه را مورد حمایت خود قرار داده‌اند، اما برخی افراد در طول روزهای گذشته اصرار داشتند که این موضوع را وارونه جلوه بدهند.

باقری لنکرانی:جبهه پایداری مورد حمایت آیت الله مصباح است

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد ، کامران باقری لنکرانی عصر امروز در همایش حمایت از نامزدهای جبهه پایداری انقلاب اسلامی مشهد در محل تالار رازی دانشگاه علوم پزشکی اظهار داشت: در همین راستا لیست‌های متعددی برای ا‌نتخاب افراد اصلح در کشور تشکیل می‌شود.

وی با تاکید بر اینکه باید در مجلس شورای اسلامی به موضوعات کلان اندیشیده شود، افزود: برخی از موضوعات تنها انرژی کشور را هدر داده و فایده چندانی ندارد.

وزیر سابق بهداشت، درمان و آموزش پزشکی با اشاره به بحث تغییر ساعت‌های فصول در برهه‌ای از زمان ابراز داشت: عده‌ای می خواستند در آن زمان این موضوع را سیاسی جلوه دهند اما این مسئله در اصل بحث عادی و طبیعی برای کشور ما است.

وی تاکید کرد: نمایندگان مجلس و سایر مسئولان باید از این گونه حواشی دوری کرده و در کلان به مسائل مختلف کشوری بپردازند.

باقری لنکرانی با اشاره به برخی از مشکلات تدوین برنامه توسعه پنجم ابراز داشت: این برنامه در بسیاری از موضوعات کار را تمام نکرده و کار را به معنای واقعی به اتمام نرسانده است.

وی خاطرنشان کرد: بنا به فرمایش امام خمینی(ره) مجلس شورای اسلامی نباید به هیچ کس وام‌دار باشد و باید در این زمینه مردم نیز به نمایندگانی که به کانون‌های قدرت و ثروت متصل هستند نباید رای بدهند.

 مجلس نهم باید جواب‌گوی نیازهای نسل چهارم انقلاب اسلامی باشد

 سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی با تاکید بر این که مجلس نهم باید کشور را ارتقا ببخشد، متذکر شد: همچنین این مجلس باید جواب‌گوی نیازهای نسل چهارم انقلاب اسلامی باشد.

وی یادآور شد: از ابتدا هر جیز که بر اساس معادلات سیاسی پایه گذاری شده باشد نمی‌تواند تمام سلایق را مورد توجه قرار دهد.

باقری لنکرانی با بیان این که نباید رقابت را به‌گونه‌ای فردی و حذفی قرار دهیم اعلام کرد: تلاش جبهه پایداری انقلاب اسلامی بر رعایت معیارها و موازین استوار شده است.

وی با تاکید بر اینکه حضرت آیت‌الله مصباح یزدی نیز این جبهه را مورد حمایت خود قرار داده‌اند، گفت: برخی افراد در طول روزهای گذشته اصرار داشتند که این موضوع را وارونه جلوه بدهند.

سخنگوی جبهه پایداری انقلاب اسلامی ابراز امیدواری کرد: مردم در 12 اسفند امسال مانند سایر انتخابات 33 سال اخیر با شور و شعور بالا به پای صندوق‌های رای بیایند.

انتهای پیام/ش10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول