اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان:

جوانان باید نقش اصلی را در حوزه مدیریتی ایفا کنند

خبرگزاری فارس: کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان از حوزه انتخابیه شهرستان‌های اهواز و باوی گفت: تلاش می‌کنیم به خصوص در پیشرفت‌های آموزشی و کارهای مدیریتی به گونه‌ای عمل کنیم که جوانان نقش اصلی را ایفا کنند.

جوانان باید نقش اصلی را در حوزه مدیریتی ایفا کنند

سید شکر خدا موسوی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار داشت: ایران اسلامی جزو جوان‌ترین کشورهای دنیا محسوب می‌شود اما تاکنون به این ظرفیت آن طور که باید توجه نشده است.

وی انگیزه خود را از ورود به صحنه انتخابات، خدمت به نظام مقدس جمهوری اسلامی و یار و یاوری ولایت در راستای اهداف مقدس نظام و خدمت به مردم مظلوم و رنج دیده اهواز عنوان کرد و گفت: با توجه به مشکلات عدیده‌ای که به خصوص در بیکاری، عدم توسعه یافتگی در حوزه عمران شهری و روستایی، مشکلات جوانان، بهداشت و درمان و ورزش و.... گریبانگیر ماست با روحیه‌ای که دارم واراده‌ای که در خود سراغ دارم تلاش می‌کنم این مشکلات را حل کنم.

موسوی خاطرنشان کرد: در همه حوزه‌ها اعم از اقتصادی، عمرانی و فرهنگی دچار مشکلات عدیده‌ای در اهواز هستیم. حوزه‌هایی که در مولفه‌های اقتدار و قدرت کشور بسیار تاثیر گذارند و رفع مشکلات آن‌ها عزم جدی می‌طلبد.

این کاندیدای جبهه متحد اصولگرایان تصریح کرد: رفع مشکل بیکاری و عمران اولویت نخست ما در اهواز خواهد بود و پس از آن مسائل فرهنگی چرا که اگر فرهنگ جامعه‌ای در حال ترقی و پیشرفت باشد بسیاری ناهنجاری‌ها و مشکلات اجتماعی در آن قابل حل است.

وی فضای انتخابات دو روز مانده به برگزاری این حماسه در اهواز را فضایی خوبی توصیف کرد و گفت: با وجود محدود بودن فضای تبلیغاتی، اما شور و شعف مردمی و به ویژه جوانان که تلاش می‌کنند اتفاق پرشوری را در روز جمعه 12 اسفند رقم بزنند قابل توصیف نیست.

موسوی یادآور شد: مردم ما ناشناخته‌اند در 22 بهمن با وجود همه تحریم‌های نفتی و تهدید‌ها و فشارهای استکبار، حماسه عظیمی خلق کردند و مطمئنا در 12 اسفند نیز با حضور میلیونی خود ثابت می‌کنند که بر راه امام و شهدا و ولی امر خود استوارند و انتخابات خوبی را با حضور حداکثری مردم شاهد خواهیم بود.

انتهای پیام/ی20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول