اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون استاندار آذربایجان غربی تاکید کرد

بهینه‌سازی سیستم‌های مدیریتی در بهبود مدیریت ورزش

خبرگزاری فارس: معاون سیاسی اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: سیستم‌های مدیریتی در راستای بهبود مدیریت ورزش استان بهینه‌سازی شود.

بهینه‌سازی سیستم‌های مدیریتی در بهبود مدیریت ورزش

به گزارش خبرگزاری فارس از ارومیه، ابراهیم فتح‌الهی پنج‌شنبه‌شب در جمع روسا و نایب روسای هیئت‌های ورزشی استان اظهار داشت: بازسازی و به روز بودن در زمینه ورزش از اهمیت بالایی برخوردار است چرا که در حال حاضر استان در امر مدیریت توسعه ورزش، به صورت سنتی حرکت می‌کند از این رو باید با آشنایی با اصول نوین علم ورزش و برگزاری کارگاه‌های تخصصی این ضعف را برطرف کرد.

وی با تاکید بر استانداردسازی ورزش در استان افزود: نباید پر کاری و مشغله فراوان سبب غفلت از استاندارد‌سازی ورزش شود چرا که رونق ورزش استان در سایه اعمال و رعایت استاندارد‌های لازم است.

فتح‌اللهی با تاکید بر هم‌افزایی در ورزش استان گفت: این امر سبب پیشبرد اهداف ورزش استان و توسعه آن می‌شود.

این مسئول با اشاره به بهینه‌سازی سیستم های مدیریتی در زمینه مدیریت ورزش تصریح کرد: در تفکر نظام سازمانی دینی، مدیر باید تسهیل‌کننده باشد و سیستم مدیریت را بهینه کند.

وی در ادامه گفت: ورزشکاران و قهرمانان فقط به خاطر امکانات موفق نشده‌اند بلکه همت و اراده بالا در رسیدن به پیروزی حرف اول را می‌زند از این رو باید به جوان‌ها نقش داد تا خود را نشان دهند و نباید صرفا امکانات ارایه شود.

فتح‌اللهی تبلیغات انتخاباتی برخی افراد و جریان‌های سیاسی با حمایت ورزشکاران بیان کرد: شرافت ورزشی و مردانگی جریان ورزش نباید به خاطر برخی منافع سیاسی افراد لطمه ببیند؛ اصولا ابزاری بودن ورزش در دست سیاست شایسته جامعه ورزشی نیست. وی با بیان اینکه جامعه ورزشی می‌تواند به اصل مشارکت در نظام سیاسی کشور کمک کند ادامه داد: ورزش در جریانات اجتماعی باید حضور داشته باشد از این رو برای بالا بردن میزان مشارکت اجتماعی در استان باید یک حرکت اجتماعی مستحکمی شکل بگیرد و نقش ورزش در این میان بی‌بدیل است.

انتهای پیام/غ20

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول