اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد جبهه متحد اصولگرایان ایلام خبر داد

ضرورت ورود نیروهای متخصص در سطوح مختلف مدیریتی ایلام

خبرگزاری فارس: نامزد جبهه متحد اصولگرایان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در ایلام گفت: فراهم کردن زمینه ورود نیروهای توانمند، شجاع و پاکدست در سطوح مدیریتی استان ایلام ضروری است.

ضرورت ورود نیروهای متخصص در سطوح مختلف مدیریتی ایلام

محسن عباسی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ایلام اظهار داشت: حضرت یوسف در پاسخ به پیشنهاد مسئولیت خزانه‌داری مصر فرمود من برای این کار حفیظ و علیم هستم، بدیهی است سپردن سکان هدایت و مدیریت اجرایی استان در بخش‌های مختلف استان به این قبیل افراد متضمن پیشرفت و تعالی همه‌جانبه استان خواهد بود.

وی ادامه داد: بازنگری در برنامه‌های توسعه استان بر اساس نظریه کارشناسی و تحقیقی صاحب‌نظران به منظور عملیاتی کردن آنها و تقویت زیرساخت‌های شهری و توسعه خطوط ریلی، جاده‌ای و هوایی به منظور کاهش هزینه‌های حمل و نقل و مدیریت زمان از مهم‌ترین اهداف اینجانب برای نامزد شدن در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است.

این نامزد جبهه متحد اصولگرایان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ایلام اضافه کرد: توسعه و تقویت بخش تعاونی به منظور کاهش هزینه‌‌ها در اشتغالزایی بیشتر، توسعه ورزش همگانی، توسعه کرسی‌های نظریه‌پردازی، تعامل با احزاب و تشکلات سیاسی درون نظام و... از دیگر اهداف و برنامه‌های اینجانب است.

عباسی تصریح کرد: اینجانب محسن عباسی فرزند اکبر و متولد 1330 هستم، دیپلم طبیعی خود را از دبیرستان دکتر هشترودی خرمشهر در سال 51 اخذ کرده‌ام.

نامزد جبهه متحد اصولگرایان در نهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان ایلام گفت: دارای لیسانس شیمی از دانشگاه رازی کرمانشاه در سال 58 و فوق‌لیسانس فقه و مبانی حقوق اسلامی از دانشگاه آزاد اراک در سال 77 هستم.

وی متذکر شد: ریاست آموزش و پرورش ایوان، مدیرکل آموزش و پرورش استان ایلام، سرپرست مدارس جمهوری اسلامی ایران در ایالات بلوچستان پاکستان، مشاور حقوقی و عضو هیئت رسیدگی به تخلفات اداری وزارت آموزش و پرورش و سرپرست و مسئول احیای معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش از جمله سوابق حرفه‌ای اینجانب است.

انتهای پیام/ن۲۰/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول