اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نامزد جبهه پایداری مشهد:

نباید پست‌های مدیریتی کشور را به حال خود بگذاریم

خبرگزاری فارس: نامزد جبهه پایداری در مشهد گفت: پست‌ها و نقاط مدیریتی کشور بسیار حساس و مهم هستند که افراد اصلح و با تجربه باید برای حضور در این جایگاه‌ها آمادگی لازم را داشته باشند و این مسئولیت‌ها را به حال خود وا نگذارند.

نباید پست‌های مدیریتی کشور را به حال خود بگذاریم

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید هاشم بنی‌هاشمی ظهر امروز در جمع نمازگزاران مسجد توفیق خیابان طالقانی مشهد اظهار داشت: این جامعه اسلامی برای مردم و اسلام و به دست مردم تاسیس و فداکاری‌های قبل و بعد از انقلاب مردم شریف ایران در آن تاثیر مستقیم داشت.

نامزد جبهه پایداری مشهد افزود: جانبازان، ایثارگران و عموم مردم ایران در این صحنه‌ها هر کدام توفیقاتی برای تاسیس و حفظ این نظام داشته‌اند و انتخابات نمادی از جمهوریت نظام است.

وی یاد آور شد: یعنی حق مردم برای تایین سرنوشت خود و اسلامیت نظام توسط علما و مراجع و در راس همه آنها ولایت مطلق فقیه نظام جمهوری اسلامی را تشکیل می‌دهند.

بنی‌هاشمی با اشاره به تسلط ساواک و ماموران امنیتی ونفوذ و قدرت آنها و نبود رابطه‌های سیاسی در قدیم، گفت: امروز مردم مانند حلقه‌های به هم پیوسته زنجیری متصل به هم و انسجام کشوری را ایجاد کرده‌اند تا در مقابل توطئه‌های دشمن مقابله کنند.

نامزد مورد حمایت جبهه پیروان خط امام و رهبری خاطر نشان کرد: دشمن با داشتن امکانات فراوان و ابزارهای سیاسی، فرهنگی  و نظامی نتوانسته به صف به هم فشرده و متحد ایران نفود کند و ما را شکست دهد.

بنی‌هاشمی ادامه داد: البته توطئه‌های دشمنان با شیوه‌های گوناگون وجود داشته و خواهد داشت البته در فضاهایی مثل فتنه 88 جای پای واسطه‌های همراه با دشمنان اسلام را می‌بینیم.

وی افزود: برای دفاع از کشور در شرایط امروز جهان توطئه‌های علیه نظام، انقلاب، اسلام و ایران اتفاق افتاده است که باید هوشار و آماده باشیم.

وی بیداری اسلامی جهانی را حاصل 32 سال زحمت، کوشش و پایداری توسط مردم ایران خواند و عنوان داشت: اگر امروز حزب الله در لبنان دارای قدرت، اسرائیل در مقابل مردم غزه شکست خورده است اینها دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران است.

بنی‌هاشمی با اشاره به حضور در مجلس سوم و چهارم در زمان جنگ 8 ساله گفت: همانطور که در زمان جنگ نیاز به رفتن به جبهه و جهاد احساس می‌شد اکنون زمان حضور در مناسک مدیریتی کشور احساس می‌شود.

وی کار آفرینی و اشتغال را از اولویت‌های کاری خود دانست و یاد آور شد: جوانان نیاز به اشتغال دارند و جوانان باید با علم و اختراعات خود در جهان مطرح شده و دارای شغلی مطمئن شوند.

وی در ارتبا با جبهه پایداری و جبهه اصولگرایی و هدف نزدیک به اصولگرایی آنها گفت : ماهیتت اصولگرایی تغییر وجود دارد که در زمینه‌های مختلف بنا به مقتضیات جامعه تغییر پیدا می‌کند.

نامزد جبهه پایداری مشهد هزینه تبلیغات و چاپ تراکت‌های خود را 20 میلیون تومان از هزینه‌های مردمی دانست و افزود: انجمن اسلامی مهندسین خراسان رضوی نیز کمک‌هایی داشته است چرا اینکه یکی از وظایف این انجمن پشتیبانی از کارهای فرهنگی و سیاسی اعضا است.

بنی‌هاشمی فراکسیون اصولگرایان را هدف خود در مجلس خواند و عنوان کرد: مشهد دارای مطالعات جامع حمل و نقل است و اجرای آن نیازمند زمان‌بندی و اعتبار است که با پیگیری نمایندگان آینده این کار انجام می‌شود.

نامزد جبهه پایداری مشهد با اشاره به کارآمدی مجلس آینده برای حل مشکلات اقتصادی گفت: امروز دشمن مبحث اقتصادی را رو کرده و ما باید بدانیم که در جنگ اقتصادی با دشمنان هستیم.

وی شرایط بازنگری قانون اساسی، رحلت امام، قبول قطعنامه 598 و انتخاب رهبری را در آن زمان نمایندگی خود در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد و خاطر نشان کرد: ما باید از تولیدکننده‌ها و واحدهای تولیدکننده ضمن حمایت، با سرمایه‌گذاری عظیم در بحث اشتغال نخبگان و جوانان فعال را به کارگیری کنیم تا در آینده شاهد تولید ثروت در کشور باشیم.

نامزد جبهه پایداری مشهد افزود: وظیفه دولت خدمت به مردم و دولتی که خدمت نکند وظیفه خود را انجام نداده و مرتکب تخلف شرعی شده است.

وی گفت: برنامه‌های ویژه‌ای جبرای جلوگیری از فساد مالی در سازمان‌ها و ادارات دارم که مکانیزه‌شدن همه گونه اوامر اداری از جمله آنها است.

انتهای پیام/ س10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول