اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده فیروزکوه و دماوند در مجلس:

تخریب سایر کاندیداها حرام است / مردم رفتار نامزدها را با دقت پیگیری می‌کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی گفت: علمای دین اعلام کرده‏اند دست زدن به تخریب کاندیداهای دیگر حرام است.

تخریب سایر کاندیداها حرام است / مردم رفتار نامزدها را با دقت پیگیری می‌کنند

شاهرخ رامین امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار کرد: شرع مقدس برای نمایندگان مردم حد و حدود تعیین نکرده و همان طور که از مجتهدترین دین خود در اعمال و امورات تبعیت می‏کنیم در سایر موضوعات اجتماعی این تبعیت به همان اندازه واجب است.

وی اضافه کرد: مجتهدان دین امروز اعلام کرده‏اند تخریب کاندیداهای و اینکه کسی بخواهد با خودنمایی و سیاه‏نمایی نظر مردم را به خود جلب و مردم را نسبت به دیگر نامزدها دلسرد کند حرام است.

نماینده مردم شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: تک تک این امورات به طور قطع قبیح است و چه به صورت شرعی، عرفی و قانونی مردم آن را نمی‏پذیرند.

رامین اضافه کرد: یکی از معیارهای مهم مردم این گونه رفتارها است که به این گونه رفتارها رویکرد منفی دارند و در نظرسنجی‏های علمی ثابت شده است که مردم از این گونه افراد مخرب به شدت فاصله گرفته‏اند و می‏گیرند و این نامزدها به طور دائمی از مردم نمره منفی دریافت می‏کنند.

وی افزود: توصیه برادرانه من به تمام کاندیداها این است که به دلایل اعتقادی و اجتماعی و با وجود شرایط خاص کشوری و بین‏المللی که در آن قرار داریم، در انتخابات اخلاق صحیح، قانون‏مند و مردمی داشته باشند.

رامین بیان کرد: کاندیداها به گونه‏ای در مسیر تبلیغات و معرفی عملکرد و سوابق خود حرکت کنند که هیچ گاه نتایج عکس نایل آنها نشود.

نماینده مردم شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی افزود: مردم هم با دیدگاه باز و شناخت همه جانبه‏ای که از کاندیداها و نحوه عملکرد آنها دارند، به صحنه بیایند و فردی را انتخاب کنند که دارای صلاحیت و عمل و حامی حق و حقوق آنها باشد و پیشرفت آنها را از همین امروز در خود تداعی کند.

وی با بیان اینکه زمان پرارزش نمایندگی را صرف مسائل سیاسی نکردم، گفت: لذت خدمت، هدیه‏ای الهی است و خدمت به مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه شیرین‏ترین هدیه الهی است که باید قدردان آن بود.

نماینده مردم شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: مردم شهرستان‏های دماوند و فیروزکوه از زمان فارغ‏التحصیلی، بنده را به‌عنوان پزشک خود می‏شناختند و ارتباط نزدیک و صمیمی امروز از ارادت من به این مردم و البته لطف بی‏حد آنها نشات می‏گیرد.

رامین بیان کرد: خدمتگزاری به‌عنوان پزشک مسئول مرکز بهداشت و درمان "سربندان" در کنار مردم این روستای باصفا و ایجاد آزمایشگاه، پایگاه اورژانس و داروخانه با کمک و همکاری کارکنان مرکز و مساعدت، حضور، دعای خیر و هم‏فکری مردم روستا از دیگر افتخارات من شمرده می‏شود.

وی تاکید کرد: پس از مدت کوتاهی راهی رودهن شدم تا آرزوی دیرینه مردم این خطه مبنی بر داشتن یک مرکز درمانی درخور شان را با پیگیری‏های مداوم مجموعه ای تلاشگر برآورده سازیم.

نماینده مردم شهرستان‏های فیروزکوه و دماوند در مجلس شورای اسلامی یادآور شد: در آن مقطع، من پزشکی عمومی و تازه‏کار بودم که پس از پیگیری‏های مستمر موفق به اخذ مجوزهای استفاده از وسایل سنگین عمرانی شده و با همکاری مردم و اعطای بدون چشم‌داشت ابزارآلات خاکبرداری آنها، عملیات تسطیح تپه‏ماهوری برای محل احداث درمانگاه که در یک سال گذشته به همین منظور کلنگ‏زنی شده بود، آغاز شد.

رامین اضافه کرد: علامت سئوالی بزرگ در ذهن مسافران عبوری از رودهن در خصوص چرایی تلاش بی‏وقفه پزشکی با ردای سفید در زمان اجرای عملیات عمرانی برای ثمردهی این پروژه در حل ساخت وجود داشت و البته پاسخ همیشگی من به این پرسش این بود که "یک پزشک تا زمانی که محل مناسبی برای معالجه بیماران خود نداشته باشد، به توفیق چندانی دست نخواهد یافت".

وی خاطرنشان کرد: در همان مقطع زمانی، روند عملیاتی فونداسیون این مرکز، پایه‏ریزی و به مرحله احداث سقف رسید که البته در همین اوصاف فیروزکوه و ادامه خدمت به‌عنوان رئیس شبکه بهداشت این شهرستان به‌عنوان سنگر بعدی من تعیین شد.

انتهای پیام/ح10

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول