اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بعد از اعلام نتایج آرا

کاندیداها به قانون تمکین کنند

خبرگزاری فارس: رئیس ستاد انتخابات نهمین دوره مجلس شورای اسلامی در آذربایجان شرقی گفت: باید اخلاق مداری منجر به مسائل وحدت آفرین در تمام حوزه‌های انتخابیه شده و زمانی هم که نماینده منتخب اعلام شد، همه به قانون تمکین کنند.

کاندیداها به قانون تمکین کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از کمیته اطلاع رسانی ستاد انتخابات استان آذربایجان شرقی، پرویز آژیده، با مثبت ارزیابی کردن اغلب فعالیت‌های تبلیغاتی نامزدها، اظهار کرد: انتظار می‌رود این نوع عملکرد تا ساعت 8 صبح فردا که مهلت قانونی برای انجام تبلیغات قانونی است، همچنان ادامه یابد.

وی اضافه کرد: رقابت سالم و توام با رفاقت باید سرلوحه فعالیت‌های تبلیغاتی داوطلبان انتخاباتی مجلس نهم باشد تا شاهد انتخاباتی سالم و همراه با شعور باشیم، چراکه در غیر این صورت رفاقت انتخاباتی منجر به عداوت شده و شاید پس از انتخابات به مسائل حاشیه‌ای نیز کشیده شود.

آژیده، با بیان اینکه در سطح حوزه‌های مختلف انتخابیه آذربایجان شاهد رقابت‌های فشرده کاندیداها در زمینه تبلیغات هستیم، اظهار کرد: البته تخلفاتی نیز در این رابطه وجود داشته است که بسیار جزئی بوده و نسبت به دوره‌های قبلی کاهش فاحشی را نشان می‌دهد.

وی، لازمه اخلاق‌مداری را توجه به مفاد و موازین قانونی در عرصه تبلیغات انتخاباتی ذکر کرد و افزود: باید اخلاق‌مداری در این زمینه منجر به مسائل وحدت آفرین در تمام حوزه‌های انتخابیه شده و زمانی هم که نماینده منتخب اعلام شد، همه به قانون تمکین کنند.

آژیده، ابراز امیدواری کرد شهروندان استان نیز با آگاهی کامل و کافی فضای انتخاباتی را به خوبی رصد کرده و به نماینده اصلح خود رای داده و روز جمعه با حضور پرشور در پای صندوق‌های رای، تلاش‌های فریب کارانه دشمنان را خنثی کنند.

انتهای پیام/ح30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول