اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

پیش از ظهر امروز

سفیر ژاپن از بندر بوشهر بازدید کرد

خبرگزاری فارس: کیم ایچی کومانو سفیر کشور ژاپن به همراه وابسته اقتصادی و بازرگانی سفارت این کشور در ایران به همراه اعضا کارگروه اقتصادی استان بوشهر پیش از ظهر امروز از بندر بوشهر بازدید کردند.

سفیر ژاپن از بندر بوشهر بازدید کرد

 به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی بوشهر، محمد راستاد مدیرکل بنادر و دریانوردی بوشهر در جلسه کار گروه اقتصادی استان که پیش از بازدید و به میزبانی بندر بوشهر برگزار شد ضمن تشریح زیر ساخت‌های تجاری و همچنین طرح‌های توسعه‌ای بنادر استان به ظرفیت‌های موجود و فرصت‌های سرمایه‌گذاری در بندر بوشهر به عنوان اصلی‌ترین بندر تجاری استان اشاره  کرد.

وی در ادامه افزود: بندر بوشهر طی سال‌های اخیر تحت مدیریت یکپارچه موفق به اخذ گواهینامه‌های استاندارهای ISO 14001  و ISO 9001 همچنین OHSAS 18001 و ISO 27001 شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر اظهار داشت: بندر مدرن و آینده بوشهر در جزیره نگین خواهد بود که با سرمایه گذاری سازمان بنادر و دریانوردی در زمینه زیر ساخت‌ها و بخش خصوصی در زمینه رو بناها و تجهیزات فرصت بسیار خوبی را برای سرمایه‌گذاران داخلی و خارجی مهیا کرده است.

سفیر کشور ژاپن نیز ضمن اشاره به وجوه مشترک فرهنگی بین ایران و ژاپن خاطر نشان کرد: نخستین سفر هیئت اعزامی ژاپن به ایران 131 سال پیش و از طریق بندر بوشهر بوده است که این پیشینه ارتباطی می‌تواند منجر به روابط بسیار قوی بین دو کشور و تبادلات اقتصادی خوبی شود.

انتهای پیام/صا30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول