اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نخستین حلقه صالحین بسیج در بندر بوشهر تشکیل شد

خبرگزاری فارس: نخستین حلقه صالحین بسیج در اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تشکیل شد.

نخستین حلقه صالحین بسیج در بندر بوشهر تشکیل شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداری بلال حبشی صبح امروز در این نشست گفت: اجرای این طرح با تشکیل حلقه‌های تربیتی به تعداد 15 تا 20 نفر شکل می‌گیرد که یک نفر مربی، مطالب مربوط به مسائل فرهنگی، تربیتی و سایر موضوعات روز را به بسیجیان ارائه می‌دهد.
احمد قائدزاده افزود: موضوعات در این حلقه‌ها به صورت مباحثه بین طرفین پیش می‌رود و افراد هر سئوالی داشته باشند، از استاد یا مربی می‌پرسند و پاسخ سئوالات خود را در یک فضای دوستانه و صمیمی دریافت می‌کنند و در نهایت تمامی مباحث و مطالب با هدایت و راهنمایی استاد جمع‌بندی می‌شود.
وی خاطر نشان کرد: مهم‌ترین رکن طرح، ارتباط مربی و استاد با اعضای گروه به صورت یک حلقه متصل در فضای خارج از جلسه است و در این صورت است که حلقه تربیتی مفهوم پیدا می‌کند.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداری بلال حبشی گفت: با برپایی این حلقه‌ها با هدف تعالی معنوی، رشد ایمان و بصیرت و ترویج رفتارهای اسلامی در میان بسیجیان اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر صورت می‌گیرد.
قائدزاده گفت: باید از جانفشانی‏ها و فداکاری‏های بسیجیان در عرصه‌های مختلف اجتماعی خصوصاً ایام سخت و سرنوشت‌ساز هشت سال دفاع مقدس قدردانی شود.
وی افزود: پرداختن به مسائل فرهنگی در مقطع کنونی که نظام مقدس جمهوری اسلامی از هر سو مورد تهاجم فرهنگی قرار گرفته است، یک ضرورت حیاتی و اجتناب‏ناپذیر برای بسیج محسوب می‌شود و از این‏رو ساختار پایگاه بسیج متناسب با این تهدیدها تغییر کرده است.
قائدزاده اظهار داشت: نظام تربیت صالحین به جای طرح حلقه صالحین مورد تاکید است و این به معنی همیشگی بودن آن است.
فرمانده پایگاه مقاومت بسیج اداری بلال حبشی اظهار داشت: مولفه‌های فرهنگ و تفکر بسیجی بر تقوا و عمل صالح استوار است.
وی گفت: اجرای نظام تربیتی حلقه‌های صالحین در واقع پاسخگویی به سخن امام خمینی (ره) است.
قائدزاده با اشاره به ناآگاهی مردم از راه‌های نفوذ جنگ نرم به خانواده‌ها، بیان کرد: نخستین نکته آموزشی برای افراد جامعه بیان منویات رهبر معظم انقلاب است که از این طریق بخش مهمی از کار اطلاع‌رسانی انجام می‌شود.
انتهای پیام/صا20/د1000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول