اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی خبر داد

ابلاغ 80 میلیارد ریال اعتبارات ورزشی دولت به خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل ورزش و جوانان خراسان شمالی از اختصاص و ابلاغ 80 میلیارد ریال اعتبارات ورزشی سفر دولت به این استان خبر داد.

ابلاغ 80 میلیارد ریال اعتبارات ورزشی دولت به خراسان شمالی

ابوالقاسم داورزنی دقایقی قبل در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بجنورد از اختصاص و ابلاغ 80 میلیارد ریال اعتبارات ورزشی سفر دولت به این استان خبر داد، اظهار داشت: این میزان اعتبارات برای اجرای پروژه‌های ورزشی سفر دوم و سفر دولت به استان ابلاغ شده است.

وی با بیان اینکه اعتبارات ملی پروژه‌های ورزشی سفر دولت به خراسان شمالی مجموعاً 130 میلیارد ریال بوده است، افزود: از این میزان اعتبار 50 میلیارد ریال توسط شرکت توسعه و زیرساخت اماکن ورزشی و 80 میلیارد ریال توسط سازمان ورزش و جوانان تأمین خواهد شد.

داورزنی با اشاره به پیگیری‌های انجام شده از سوی اداره کل ورزش و جوانان خراسان شمالی گفت: تاکنون 80 میلیارد ریال از این اعتبار اختصاص و به اداره کل ورزش و جوانان استان ابلاغ و مابقی اعتبار نیز طی ماه‌های آتی به استان ابلاغ و برای اجرای پروژه‌های ورزشی در اختیار اداره کل گذاشته می‌شود.

وی پروژه‌های ورزشی سفر دولت به خراسان شمالی را شامل استادیوم 2 هزار نفری فاروج، 3 هزار نفری مانه و سملقان، احداث گود باستانی، احداث گود کشتی باچوخه، احداث سالن‌های ورزش‌های رزمی و همچنین پروژه‌های مربوط به هیئت ورزش‌های روستایی و عشایری را از جمله این پروژه‌ها عنوان کرد.

انتهای پیام/ح30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول