اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه اردبیل:

تقویت بنیه اعتقادی دانش‌آموزان کشوری آباد می‌سازد

خبرگزاری فارس: نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه اردبیل تقویت بنیاد اعتقادی، مذهبی و اخلاقی دانش‌آموزان را منجر به ساختن ایرانی آباد و ولایی اعلام کرد.

تقویت بنیه اعتقادی دانش‌آموزان کشوری آباد می‌سازد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، حجت‌الاسلام سید حسن عاملی پیش از ظهر امروز در همایش 2 هزار و 500 نفری دختران رای اولی‌ها در اردبیل اظهار داشت: هر قدر دانش‌آموزان به سمت اعتلای اخلاق، ادب و انسانیت پیش بروند به همان میزان زمینه برای الگو شدن ایران در تمام جهان به مراتب بیشتر فراهم می‌شود.

وی با یادآوری اینکه دانش‌آموزان امروز سکان‌داران پیشرفت جامعه هستند، افزود: دانش‌آموزان باید بنیان اخلاقی و اعتقادی خود را درست کنند در غیر‌ این صورت راهی را خواهند رفت که نه تنها مطرود جامعه بوده بلکه پشیمانی را سبب خواهند شد.

نماینده ولی‌فقیه در استان با اشاره به اینکه امروز دانش‌آموزان رای اولی وارد یک زندگی اجتماعی شده و مسئولیت بزرگی را عهده‌دار می‌شوند خاطرنشان کرد: تحقق اهداف عالیه نظام جمهوری اسلامی در سایه همین تلاش‌ها و حضور حداکثری ملت در پای صندوق‌های رای عملی خواهد شد در غیر‌ این صورت ایران با مشتی دانش‌آموز فاقد بنیان اخلاقی مواجه خواهد شد.

عاملی زمینه‌های اجرای عدالت و دموکراسی در کشور را به برکت نظام جمهوری اسلامی اعلام کرد و گفت: عواطف انسانی و اخلاق آدمی هر قدر رشد کند به همان میزان خواهد توانست جامعه را نیز به سمت فلاح و رستگاری سوق دهد.

وی با یادآوری باز کردن چشم قلب، گوش و زبان جان را برای دانش‌آموزان ادامه داد: امروز که شما در این شرایط سنی و اجتماعی قرار گرفته‌اید باید چشم، گوش، زبان و قلب معنوی خود را تقویت کنید و با درست کردن اعتقادات خود جلوی هرگونه حوادث ناشایست را بگیرید.

نماینده مردم اردبیل در مجلس خبرگان رهبری با اشاره به درک مسایل انقلابی و اسلامی بیان داشت: ما هر قدر بتوانیم به فزونی علم دست یابیم به همان میزان انقلابی پیشرفته، سرپا و موفق را شاهد خواهیم بود در غیر‌ این صورت دنیا به دست جاهلان غرب می‌افتد.

عاملی با اشاره به اینکه ایران چند سال توسط بیگانگان خارجی در کما به سر می‌برد تصریح کرد: انقلاب اسلامی ما را بیدار کرد و اگر این پیشرفت‌های علمی نبود هیچ‌گاه ایران در دنیا نمی‌توانست سر بلند کند.

وی با میانگین سنی دانشمندان هسته‌ای ایران را 27 سال اعلام کرد و افزود: توان جوانان ما امروز ایران را به یک قدرت قوی در منطقه تبدیل کرده که هیچ کس را یارای مقابله با آن نیست.

امام جمعه اردبیل همچنین داشتن بصیرت را برای دانش‌آموزان و جوانان لازم و ضروری توصیف کرد و یادآور شد: داشتن بصیرت سبب شده است که انقلاب ما جهان را به لرزه درآورد در صورتی که ما در تقسیم‌بندی‌های کشوری و در چینش دنیا در چندین سال گذشته در کفش‌داری‌ها قرار داده شده بودیم.

عاملی عظمت و بیداری انقلاب اسلامی را در سایه رشد بصیرت و حاکمیت اسلامی اعلام کرد و افزود: شما کدام کشور را سراغ دارید که حتی سه کانال علیه آن برنامه‌های توطئه‌گرانه درست کند در حالی که امروز 11 کانال غربی و 6 هزار سایت وهابی علیه ما کار می‌کند و با خرج پول‌های کلان می‌خواهد ایران را از درون تهی سازد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، وی در پایان سخنان خود داشتن بصیرت را در تزریق مدیریت بهینه به بدنه کشور مهم اعلام کرد و اظهار داشت: ‌جهان امروز به چشم خود نشانه‌های عظمت و استقلال ایران را مشاهده کرده و این بار نیز با حضور در انتخابات به همه ثابت خواهیم کرد ایران ولایی حافظ ارزش‌های اسلامی است.

انتهای پیام/صا10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول